|
Post by greenlightning on Jan 21, 2008 18:32:19 GMT 2
Snake keek half op naar de andere kat, strekte zich mauwend uit en legde zijn opje weer neer. Dat beest was nauwelijks interssanter dan die mensen. Draconic keek weer op. 'Ik ben vrolijk, hoor liefste, ik bereid me alleen voor op een koude douche. Maar je mag me altijd opvrolijken hoor.' Hij grijsnde breed en merkte de kat voor zijn neus neit eens op.
|
|
|
Post by magicrules13 on Jan 21, 2008 18:36:12 GMT 2
"weer naar mijn voogden".Zei Phoebe niet echt vrolijk.Ze miste haar ouders erg.Ze wou bij hun zijn in de vakanties en bij haar zus.Stymphy zat nu op haar schoot en knorde lief.Phoebe aaide hem en keek naar Mara."nog wat gebeurd op deze school?'.Vroeg ze.
|
|
|
Post by Merel on Jan 21, 2008 18:39:57 GMT 2
Rachanna grinnikte en liep naar Draco toe en ging zo zitten dat ze oog in oog zat met hem. "Het was éígenlijk niet mijn bedoeling weetje.. Maar nu je het zo voorsteld.." Zei ze en keek hem plagend aan. "Je kan er ook gewoon magie voor gebruiken weetje.." Zei ze maar zag er niet uit alsof ze van plan was dat ook te doen.. Tenzij hij niet nat wou worden dan.
De deur van de leerlingen kamer ging weer open. Iemand in dunne kleren en een bruin gekleurde huid kwam binnen. Het paste totaal niet bij dit tijd van het jaar, maar het was wel zo. "A Bonjour Mon Amie!" Zei Aylin vrolijk en rilde. ZE had het toch wel koud in die veel te dunne kleren.
|
|
|
Post by melien on Jan 21, 2008 19:03:10 GMT 2
Mara dacht even na voordat ze antwoordde. "Nou, jullie hebben een war spektakel van een nieuwjaarsgala gemist." zei ze grijnzend. Toen ze Aylin hoorde draaide ze zich om. Ze zag dat Aylin helemaal bruin was en zomerkleren aanhad. Ze keek haar verbaasd aan. "Waar kom jij in hemelsnaam vandaan?" vroeg ze verbaasd, en toch grijnzend.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 21, 2008 19:09:24 GMT 2
'Hey!'frriep Draconic terwijl hij opsrong en Aylin omhelsde. 'franse schat, waar heb jij al die tijd gezeten?' Vroeg hij vrolijk en wierp ondertussen een speelse blik op Rachanna. Ik ben ontsnapt. Hij wierp even een vreemde blik op haar kelding. 'Wil je mijn trui aan? Volgens mij is het nogal frisjes voor die outfit..'
|
|
|
Post by Krista - on Jan 21, 2008 19:56:42 GMT 2
Thomas strompelde de leerlingenkamer binnen terwijl hij het water dat in zijn haar zat trachtte te verwijderen. "écht.. lenteweer.. geweldig" gromde hij in zichzelf en trok een raar gezicht, grijnsde dan naar Draconic, Rachanna, Aylin en Phoebe "Hoi allemaal"
|
|
|
Post by magicrules13 on Jan 22, 2008 8:31:22 GMT 2
"hoi".Zei Phoebe opgewekt."Hier dan droog ik je".Zei Phoebe.Ze mompelde een spreuk en richtte het op Thomas hoofd.Het droogde opmerkte ze."Heey hij werkt".Grinnikte ze vrolijk.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 22, 2008 18:12:17 GMT 2
Thomas had eerst een gevreesde blik getrokken, aangezien hij had verwacht dat zijn haar binnen de korste keren in de fik had gestaan. hij voelde er even aan maar het was tot zijn verbazing, inderdaad.. droog. "Bedankt" mompelde hij zwak naar Phoebe en liep naar Mara toe en keek haar glimlachend aan. "Het nieuwjaarsgala was inderdaad.. heftig"
|
|
|
Post by melien on Jan 22, 2008 19:50:00 GMT 2
Mara was overeind gesprongen toen ze Thomas hoorde. Ineens had ze weer onmetelijk veel energie. Toen hij voor haar stond omhelsde ze hem. "Heej schat." zei ze en gaf hem een kus. "Ja, maar vooral gezellig." ging ze op zijn opmerking in. De gekke klederdracht van Aylin alweer vergetend.
|
|
|
Post by Merel on Jan 22, 2008 21:46:53 GMT 2
"Kijk zo krijg je altijd een stoel voor elkaar!" Zei Rachanna en stak even haar tong uit naar Draconic. Haar haar droogde ze simpelweg met dezelfde spreuk die Phoebe ook had gebruikt.
"Bonjour.. Ick 'eb in 'et warme Frankrijk gezetien! 'Eerlijk warm kan ick toi zeggien." Zei Aylin grijnzend en omhelsde Draconic ook even.. "No ick denk dat ick me evien verkleed.. Wat gewone klerien aan.. Dit kan echt niet 'ier.." Zei ze en bekeek haar kleren even.
|
|