|
Post by Madjic on Jan 26, 2008 1:20:00 GMT 2
William zat verscholen in de schaduw op een stuk of tien kussens op de grond. Hij keek zenuwachtig om zich heen. Hij probeerde een boek te lezen, maar het lukte hem niet. Hij wilde dat Teresia kwam en naar boven ging. Hij wilde weten wat ze ervan vond.... Hij vond dit zenuwslopend.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 26, 2008 1:23:14 GMT 2
'' ...Arrogante hoer,' siste Devon tegen zichzelf. Zijn handen waren tot vuisten gebald en trilden letterljk van woede. Hij schreeuwde, liet zich op de bank vallen en sloeg mijn zijn vuist zo hard op de leuning dat je het ding hoorde kraken. Hij bleef zitten, zwaar ademend, in de hoop te kalmeren. Cane sprong op zijn schoot en gromde mee, niet wetend waarom, maar als zijn baasje boos was, dan was hij dat ook. Devon had William niet eens gezien.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 26, 2008 1:25:19 GMT 2
William hield zich eerst even stil en bekeek Devon met een schuin hoofd. Hij wilde iets zeggen, iets boos. Maar het lukte hem niet, hij kon gewoon helemaal niets bedenken!! "Iemand je boos gemaakt?" Vroeg hij veel beleefder dan hij zou willen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 26, 2008 1:33:53 GMT 2
Devon sprong letterlijk in de lucht van schrik. Hij staarde William aan en zuchtte toen opgelucht. 'I schrik me dood man,'sneerde hij, toen hij zich weer leit zakken. Hij zweeg even en gaf een trap tegen de tafel. 'Ja, die vuile trut. Ik dacht,c laat i khaar helpen. Ze zat bijna te jaanken van frustartie. Ik wist toevallig dat het uit was tussen haar en haar vriend, dus ik haar troosten, bekt ze me af en moet ik June maar gaan pesten ofzo.' HIj rilde opnieuw van onderdrukte woede. 'Waar is June trouwens?'vroeg hij een stuk rustiger. Hij konw el wat leifde gebruiken.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 26, 2008 1:41:40 GMT 2
William keek opzij naar de trap naar de meisjesslaapzaal. "Boven." Zei hij langzaam en keek Devon weer aan. "Maar ik wil je verzoeken niet naar boven te gaan... Toe...." ZIjn wangen werden een beetje rood en hij keek hem smekend aan.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 26, 2008 1:48:31 GMT 2
Devon glimlachte. 'Ik maak me nu zorgen. het is neit dat ik het verwacht, maar zeg me alsjebleift dat ze neit met eena dnere jongen is. Ik wil leiver geen moord op mijn geweten hebben. Ik bedoel, waar zou ik het lijk van die jongen meoten dumpen?' Hij grinnikte even, maar zijn hart klopte zo langzaam dat zijn bloed stopte met stromen.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 26, 2008 1:53:00 GMT 2
William schudde hevig zijn hoofd. "Man, dan springt ze nog liever van de astronomietoren! Nee, ze moet de wacht houden.... zeg maar. Want... ze moet op iemand wachten die ik zelf nog niet kan ontvangen."
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 26, 2008 1:57:33 GMT 2
'Ah, een meisje dus,'zei hij vrolijk William kant op draaiend, zijn frustratie om Tatyanna alweer vergeten. 'Toch niet die Tatyanna hoer hoop ik he?'vroeg hij even verschrikt, maar wist meteen dat dat belachelijk was. HIj zou nooit op zo'n meisje vallen. Toch was hij we erg nieuwsgierig. 'Vertel, hoe heet ze? Dan kan ik tenminste niks verpesten per ongeluk...'
|
|
|
Post by Madjic on Jan 26, 2008 2:04:59 GMT 2
William schudde zijn hoofd. "Nee, niet Tatyanna. Maar... je kent haar wel... vrij goed geloof ik." Hij beet op zijn lip en keek even angstvallig naar het portetgat. "T- Teresia..."
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 26, 2008 2:13:39 GMT 2
Devon knikte. 'Super leif meisje, maar zo onzeker... Ik snap haar niet. Je kan haar neit kennne zoder van haar te houden en toch is ze altijd bang dat ze alleen blijft... Je hebt er een zware klus aan.. maar om de een of andere reden denk ik dat je dat wel aankan.' Hij keek hem even onderzoekend aan en knikte toen bevestigend.
|
|