|
Post by Madjic on Jan 28, 2008 18:30:27 GMT 2
William zuchtte opgelucht. "Dank je lieverd!" Riep hjij haar nog na, terwijl zijn hart tekeer ging als een opjhol geslagen kudde koeien. "Ow man." Fluisterde hij en keek paniekerig om zich heen.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 30, 2008 17:40:37 GMT 2
"William" zei ze zachtjes. Ze stapte verder en hield de brieven goed in haar hand. ze keek naar William. "Ik voel me nu schuldig, ik had het nooit moeten zeggen. Ik ben een trut. Je geeft teveel om me, wat ik niet eens wist.." Ze beet op haar lip en keek naar beneden. "Je...Je..." Ze wist niks meer te zeggen en bleef staan. Ze durfde hem niet eens meer aan te kijken.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 30, 2008 17:50:08 GMT 2
William krabbelde haastig overeind en liep naar haar toe. "Je bent geen trut, dat ben je nooit geweest. En je hoeft je ook niet schuldig te voelen... Ik wil alleen weten of.. je het... of je het leuk vond." Hij legde zijn handen op haar wangen en dwong haar hem aan te kijken.
Juna sloop achter Teresia en William langs de leerlingenkamer in en rende toen op haar tenen maar de bank. Ze keek met een grote glimlach op haar gezicht naar William en Teresia.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 30, 2008 18:01:33 GMT 2
Ze keek hem met tegenzin aan. "Ik heb er geen woorden voor hoeveel het voor me betekent" Haar ogen gingen over zijn gezicht heen. "Het is prachtig" Fluisterde ze erachteraan. Daarna sloeg ze haar armen om hem heen. Ze was zó dom geweest. Toch vond hij het niet erg. Ze begreep er niks meer van.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 30, 2008 18:49:56 GMT 2
Devon keek m,et een grote grijns naar het tweetal en knikte tevreden. Dat kwam wel goed. Hij keek even anar June en wenkte haar met een knikje. 'Met wat geluk, is je broer nu zo happy, dat hij me oooit eens vergeefd. Volgens mij heeft hij door dat ik de slechtste neit ben,' flusietrde hij emt ene knipoog tegen haar.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 30, 2008 22:07:24 GMT 2
William sloeg zijn armen om haar heen en glimlachte gelukkig. "Dat was alles wat ik wilde horen. Ik was bang dat je het niet leuk zou vinden, of te veel, of dat je misschien allergisch zou zijn voor rozen."
June glimlachte breed toen ze Devon zag. "Hey jij, wat doe jij hier?" Ze liep naar hem toen en bleef op een klein afstandje staan. "Hij zal wel moeten, want hij krijgt zijn zin niet als ik je moet opgeven. Maar ik neem aan dat ik maar een afstandje van je moet houden nu hij zo dichtbij is." Zei ze plagend.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 31, 2008 13:59:56 GMT 2
Tatyanna glimlachte lieflijk. Ze was blij voor de twee. Ze lusiterde half mee met Devon en June. "Hij is te druk bezig met Teresia, dus het zou kunnen" Ze keek weer in haar boek en haalde haar schouders op.
Teresia grijnsde. "Ik hou van je William. Het is veels te veel eigenlijk, maar toen ik de brieven las was het echt geweldig. Je bent echt iets van het beste wat me ooit is overkomen. En ik weet nu dat ik je niet meer kan laten gaan" Fluisterde ze. Ze drukte een kusje op zijn wang.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 31, 2008 15:43:49 GMT 2
Devon trok June tegen zich aan. 'Het kan me geen moer schelen wat je broer vind. Je bent van mij en ik ben bereid voor je te vechten. Trowuens, ik hoor hier. We zitten in dezelfde afdeling, weet je nog?' Hij lachte en zoende haar zacht. 'Ik was opzoek naar jou. Ik had even leif gezeldschap nodig. Ik heb even geen zin in arrogante hoeren en daar lopen er teveel van rond.'
|
|
|
Post by Madjic on Jan 31, 2008 16:02:51 GMT 2
William gaf haar een kus. "Mooi zo. Ik wilde gewoon... ik wilde je gewoon laten zien hoe bijzonder je bent." Hij keek haar met een zachte blik aan. "En als dat gelukt is, kan ik niet gelukkiger dan ik nu ben."
June legde haar handen op zijn schouders. "Nou, geen zorgen. Ik ben niet arrogant, zover ik weet. En ben ook geen hoer, dus dat zit wel goed." Ze knipperde met haar ogen om zogenaamd heel onschuldig te lijkken. "Nee sorry, was ik vergeten. En ik moet heel braaf zijn als WIlliam er is."Ze hield haar gezicht heel dicht bij de zijne. "Dan mag ik helemaal niets doen." Zei ze uitdagend.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 31, 2008 16:07:22 GMT 2
Tatyanna trok een raar gezicht en gooide haar boek op de grond. Ze stond op. "Kun je niks anders verzinnen dan mij een hoer noemen? Dat jij nou...' Ze hield haar mond. "Je maakt er nu zelf een probleem van. Probeer ik een goede opmerking te maken, is het nog niet goed. Sorry hoor, mijn verkering is net uit. Weet je hoe dat voelt? Nee dat weet je niet. Jongens hebben geen gevoel daarvoor" Ze maakte zichzelf boos. Haar hoofd was rood geworden en ze haalde diep adem. "Het zit dieper dan je denkt!" Schreeuwde ze en ze liep hen voorbij. Stampvoetend ging ze naar boven.
Teresia keek naar Tatyanna die uit haar vel was gesprongen. "Maar ze heeft gelijk.' Ze keek weer naar William en zuchtte. Ze drukte een kus op zijn mond. "Ik ga het ophangen in mijn koffer, deze mooie brieven" ze hield ze weer omhoog.
|
|