|
Post by Madjic on Jan 26, 2008 2:28:44 GMT 2
"Ja, daarom is June nu ook boven. Ik heb een verrassing voor haar daar en ik wilde dat er iemand was. Ik hoop alleen dat ze het... leuk vind en me... en dan begrijpt wat ik voel." Hij beet op zijn lip en keek opnieuw naar het gat.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 26, 2008 2:33:50 GMT 2
'Wat heb je gedaan dan? Misschien kan ik oordelen.. ik hoop dat ze niet te lang op zich laat wachten, want ik wil erg graag dat mijn leive June weer heirheen komt. Ik wil nu niks leiver dan haar mooie gezichtje en levie glimalch zien, om dat walgelijke mens te vergeten. teresia zien helpt ook, maar zij verdwrijft kilte en woede lang neit zo goed als June doet..' Hij zweeg even. 'Je haat me er nog steeds om, of niet?'
|
|
|
Post by Madjic on Jan 26, 2008 2:45:24 GMT 2
William keek Devon even zwijgend aan en zuchtte toen. "Haten is een groot woord, maar als je het wilt gebruiken om het te omschrijven... ja, wel een beetje." Hij glimlachte. "Maar nu even niet. Ik heb... soort van een stuk of zes bossen rozen de blaadjes eraf gehaalt en die over de grond gestrooit. En twee bossen rozen, wit en rood, nog heel op haar bed. En een brief... en een stuk van een liedje dat ik voor haar geschreven heb."
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 26, 2008 13:59:12 GMT 2
Devon knikte goedkeurend. 'Daar zal ze blij mee zijn. goed plan hoor.' Hij rekte zich even uit. 'Het zou me weinig uitmaken wat je van me vind, als je niet zo veel voor June betekende. Zolang je maar weet, dat ik echt zielsveel van haar hou. Ik weet dat ik dat neit goed heb gtoond aan het begin.. maar hoe had dat ook gekund? Ik bedoel, dit was absoluut neit de bedoeling. Verliefd worden enzo...'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 27, 2008 16:49:37 GMT 2
Tatyanna slofte de kamer in en liet zich ploffen in een stoel. Ze grinnikte. "Ja hoor Devon, en achter om haar rug" Ze lag met haar ogen dicht. Op het moment dat ze haar ogen opendeed kwam Teresia binnenstormen. "Waar is de brand?" Stamelde ze lachend. Ze hijgde en keek naar William. Ze liep naar hem toe en omhelsde hem. Daarna keek ze naar Devon. "MOeten jullie niet naar June ofso?" Vroeg ze. Daarna keek ze naar Tatyanna. "Heey dooshoofd" Ze stak haar hand op en keek weer naar WIlliam.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 27, 2008 23:06:33 GMT 2
William slikte en schudde zijn hoofd. "Nee, wij mogen daar niet komen..." Hij keek Devon smekend aan, Teresia moest zelf en misschoien wel alleen naar boven en hij moest hier verstopt blijven, maar dat ging niet als ze niet naar boven ging.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 23:25:21 GMT 2
Devon grinnikte. 'Ik wou dat ik naar June toe kon, maar helaas,ze zit boven en weigerd naar benden te komen. Toe, leive Terees, jij haar halen? Ze komt neit als ik haar roep en ik heb geen zin om eht dat mens te vragen -hij knikte naar Tatyanna- en William kan ent zomin als ik naar boven. Toe, jij haar halen? iK wil haar zien...' Hij keek haar smekend aan. Hij wilde haar ook zien, maar als Teresia haar ging halen...
|
|
|
Post by Madjic on Jan 27, 2008 23:49:57 GMT 2
William keek Devon even dankbaar aan. "Toe schat, doe die arme jongen een lol... ookal gun ik het hem niet altijd." Hij grijnste even in teken dat hij dat eigenlijk niet meerde.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 28, 2008 16:35:38 GMT 2
ze deed haar armen over elkaar met een sneaky grijns. "Wat krijg ik daarvoor?" Ze keek beide vragend aan. "Misschien heeft ze allang moord gepleegd, of is ze aan het juichen en aan het dromen. Maar oké, omdat ik ook zó lief ben. Zal ik gaan" Ze keek naar Tatyanna en toen weer naar de trap. "Dan zie ik jullie zo ,met June, hier beneden weer" Ze knikte.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 28, 2008 17:05:27 GMT 2
Devon knikte grijnzend. 'Dank je, je bent een schat. Als ze heeld ruk bezig is, laat haar dan maar, maar anders mag je haar best tegen haar wil in meenemen.' Hij keek even naar William, trok zijn wenkbrowuen op met een blik van: Kijk, zo simpel is het nou. Hij was beneiuwd wat ze ervan zou vinden...
|
|