|
Post by greenlightning on Jan 29, 2008 19:10:23 GMT 2
DE deur sloeg hard achter haar dicht. Ze wierp een kwade blik op de deur en snoof. 'U hetzelfde gewenst!' riep ze en voegde er stilletjes aan toe: 'Zak.' Ze stopte haar ene hand in haar zak en verfrommelde met haar andere hand de negen voor Toverdranken, voor ze die uit het raam gooide. Ze kon eht neit hebben dat ze nooit een tien kreeg, alleen maar omdat ze bij Griffoendor zat. Het was perfect.. dat was zeker. Er was geen fout aangetsreept en toch een negen? Ze schopte tegen een steentje en leit zich tegen de muur zakken. Ze wenste dat ze even vals was als haar oom n Sneep terug kon pakken, maar ze wist neit hoe. Terry was misschien een Black, ze had meer weg van haar vader.
|
|
|
Post by nouan on Jan 29, 2008 19:28:31 GMT 2
Seth keek geïriteerd naar het stuk perkament in zijn handen, rechtsboven stond een grote 2. Sneep had zijn handschrift zogenaamd niet kunnen lezen, wat een gezeur. Daar had je toch zeker ook magie voor?! Hij zag Terry zitten. "Hoi" Zei hij voorzichtig.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 29, 2008 19:38:34 GMT 2
Terry keek pisst op, ze haatte Sneep, ze haatte Toverdranken, ze haatte... Seth? Met haar mond open staarde ze hem aan. 'Seth?' Stamelde ze. 'Jij.. ik dacht dat je was verdwenen...' Ze krabbelde langzaam voereind en keek hem aan, alsof ze haar ogen neit kon geloven dat hij hier echt was. Het was vreemd hem te zien. na haar brief ana hem, had ze niks meer gehoord.
|
|
|
Post by nouan on Jan 29, 2008 19:40:14 GMT 2
"Mijn moeder" Zei Seth. Hij keek Terry even aan. "Ze liet me niet teruggaan, ze heeft altijd al een hekel gehad aan magie" Hij dacht even terug aan de brief en herinnerde zich dat hij daarna enkele dagen op zijn kamer had gezeten.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 29, 2008 19:46:05 GMT 2
Terry keek weg. Ze bleef tegen de muur aan geleund staan, met haar handen achter haar rug. 'Je had tenminste een uilkunnen sturen... je was opeens weg.' Ze strek even een blonde pluk uit haar gezicht en glimalchte. Hij had eht nog neit eens opgemerkt.
|
|
|
Post by nouan on Jan 29, 2008 19:51:28 GMT 2
"Ze heeft mn uil verkocht.." Zei Seth. Ze keek Terry nog even aan en bekeek toen haar gezicht. "Heb je je haar geverft?" Vroeg hij. Hij glimlachte even. Het zag er leuk uit. Hij vond haar nog steeds leuk.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 29, 2008 19:53:37 GMT 2
Terry keek hem aan en glimlachte. 'Jou ontgaat ook niks he? Ja, een paar weken geleden. Ik was dat zwart eigenlijk wel zat. We hebben nogal nare tijden gehad hier, dus ik had zin in iets lichts.' Ze keek weer even weg, om verolgens weer op te kijken. 'Maar.. ze heeft je dus weer laten gaan?' Ze vond eht erg voor hem dat zijn uil was verkocht, maar ze wist er niks op te antwoorden. Het voelde vreemd hem te zien. Hij was nog steeds erg leuk...
|
|
|
Post by nouan on Jan 29, 2008 19:58:51 GMT 2
"Aha.." Seth keek Terry nog even aan. "Ze heeft me eigenlijk niet laten gaan, maar ik ben weggelopen en via een aparte trein. Ik verblijf voortaan bij mijn vader, in de vakanties enzo. " Hij keek even naar de grond en wist niks om te zeggen. Dat oude gevoel kwam weer terug. Hij had het heel warm.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 29, 2008 20:02:23 GMT 2
Terry knikte. 'Het spijt me echt voor je, dat je het zo moeilijk hebt met je moeder enzo. Ik wou dat ik je kon helpen en dat ik dit ahd geweten...' Ze schaamde zich erg voor de brief. 'Het spijt me.. voor wat ik allemaal tegen je heb gezegd, in die brief enzo. Ik wou dat ik had geweten wat er aan de hand was. Dat ik had kunnen helpen...' Verlegen wreef ze met de top van haar schoen over de vloer.
|
|
|
Post by nouan on Jan 29, 2008 20:07:35 GMT 2
"Ik heb het nooit zo goed kunnen vinden met mijn moeder.." Hij glimlachte even. "Het maakt niet uit, dat van die brief" Dat had het wel gedaan, maar hij was niet kwaad en wou niet dat Terry zich schuldig zou voelen.
|
|