|
Post by greenlightning on Jan 29, 2008 22:00:21 GMT 2
Terry dacht even na. 'Eens zien, mijn haar geverfd, nieuwe vriend, vreemdgegaan, het uitgemaakt, het weer aangemaakt, wat saai schoolwerk... ewigenlijk weinig boeiends. SChool gaat zijn gangetje, zoals altijd.' Ze haalde haar schoduers op. 'Misschien wordt eht nu eindelijk weer eens leuk op school.'
|
|
|
Post by nouan on Jan 29, 2008 22:05:25 GMT 2
Seth grijnste even. "Is sneep nog altijd zo chagrijnig?" Vroeg hij. Hij had vorig jaar bijgehouden hoeveel keer hij strafwerk had gehad om niks. 18 keer. "Heb je nog altijd dat toverdrankclubje?" Vroeg hij. Hij herinnerde het zich nog, het was leuk, totdat Sneep de boel kwam verstoren.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 29, 2008 22:08:51 GMT 2
Terry schudde haar hoofd. 'Helaas, Sneep heeft alles laten opdoeken, elke club die er was. Het was zo gemeen, maar goed.' Z|e merkte nu pas hoelang hij er neit was geweest. Ze was haar clubje alweer vergeten..
|
|
|
Post by nouan on Jan 29, 2008 22:15:18 GMT 2
"Ooit pakken we hem terug" Seth grijnste. Hij hoorde voetstappen. Die ruime passen herkende hij maar al te goed. (Dreigend muziekje, Dam dam daaaahm) Sneep. "Wat moeten jullie hier nog? Wegwezen, of jullie krijgen 10 punten aftrek per persoon" Sneerde hij. De slechte oude sneep.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 29, 2008 22:35:33 GMT 2
Terry keek hem woedend aan. 'Leer ermee leven, ik laat u neit met rust tot ik mijn tien krijg!' schreeuwde ze tegen hem. Dat was misschien ook wel iets nieuws voor hem, dat ze tegenwoordig tegen leraren schreeuwde als het haar uitkwam.
|
|
|
Post by nouan on Jan 29, 2008 22:39:58 GMT 2
Seth keeke ven opzij naar Terry en moest moeite doen om zijn lach in te houden. Sneep leek het niet te pikken. "20 punten aftrek voor griffoendor!" Zei sneep. Hij leek pissig. "En nablijven, allebij!"
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 30, 2008 16:56:47 GMT 2
'Vergeet eht maar. Ik ga geen seconde langer naar die walgelijke kop van u kijken dan nodig is voor de lessen. Als het neit verplicht was zou ik daar neit eens naartoe gaan. Weet u wat u met die punten kan doen?' Ze maakte de zin niet af, doordat ze aan haar arm werd weggesleurd. |De opersoon greep ook Seth vast en grijnsde even naar Sneep. 'Laat ahar maar, itjd van de maand. Je kent het wel.' Shirie trok hen beiden mee tot een leeg lokaal aan de andere kant van de gang. 'Spoor jij niet?' Tierde ze geshoceerd tegen Terry.
|
|
|
Post by nouan on Jan 30, 2008 17:13:02 GMT 2
Seth keek Shirie even verbaasd aan. Hij had haar wel een keer gezien, maar nooit gesproken. Sneep was woedend weggelopen richting zijn kantoor. Het verbaasde hem nog dat Sneep Terry niet vervloekt had (had hij dat wel gedaan had hij haar verdedigd, natuurlijk).
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 30, 2008 17:17:47 GMT 2
Terry keek boos naar de grond. 'Ik wordt gewoon gek van hem, Shier. Hij behandeld me zo oneerlijk..' 'Hij behandeld iedereen oneerlijk,' antwoorde SHirie zuchtend. 'Zelfs mij en ik ben zijn stiefdochter. Kom op, doe nou gewoon kalm, voor we in de min staan met de punten.' Ze glimalchte naar Seth. 'Wij kennen elkaar nog neit geloof ik? Shirie Ashinta.' Ze stak ahar ahnd naar hem uit.
|
|
|
Post by nouan on Jan 30, 2008 17:22:19 GMT 2
Stiefdochter? Seth schudde de hand van Shirie "Seth mirado" Zei hij. "Word je niet gek van hem?" Vroeg hij. Hij keek even om toen hij het geluid van een muis hoorde. Zelfs hij vond het soms moeilijk om een opmerking naar Sneep zijn hoofd te slingeren, en hij zei normaal gesproken al niet veel.
|
|