|
Post by greenlightning on Jan 30, 2008 17:26:57 GMT 2
Shirie alchte even, maar die bevroor al snel. 'Seth?' Ze wierp een bli kop Terry, die de ahre iets te opvallend ontweek. Ze keek weer naar Seth. 'Ah... Het valt wel mee hoor. Hij is mijn stiefvader eignelijk niet meer, maar hij wordt gekker van mij dan ik van hem. Ik pest ehm constant en hij kan dreigen wat hij wil, het doet me niks,' vervolgde ze vrolijk, alsof er niks was gebeurd.
|
|
|
Post by nouan on Jan 30, 2008 17:33:52 GMT 2
Seth glimlachte even schamper. "Ik geloof dat zijn nieuwe doel is om bij iedere leerling uit griffoendor minstens 10 punten eraf te krijgen" Zei hij. Hij keek even naar Terry en vroeg zich af waarom Shirie zo vreemd gereageerd had op het horen van zijn naam.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 30, 2008 17:35:42 GMT 2
Shirie alchte. 'Tja, hij is nooit de vrolijkste geweest, maar hij valt wel mee buiten school om. In elk geval... wat doe jij hier weer terug? Ik dacht dat jij was verdwenen ofzo? Ik heb je net eerder in de leerlingenkamer gezien. Je zit toch bij Griffoendoir, of heb ik dat verkeerd onthouden?' 'Dat heb je goed onthouden,' zei Terry zacht, wat spijtig dat ze Shirie alles over Seth ahd verteld.
|
|
|
Post by nouan on Jan 30, 2008 17:49:27 GMT 2
"Ik heb niet langer zin om gevangen te worden gehouden door iemand die een hekel heeft aan magie en niet wil dat ik op deze school zit." Zei Seth simpel. Hij keek Terry even aan en wendde toen zijn blik af.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 30, 2008 18:51:22 GMT 2
Shirie alchte. 'Dat is ook een leueke manier om het te brengen dat je ruzie hebt met je oduers. Ik ga het voortaan ook zo beschrijven. Eens zien. Ikw erd tegengehouden door een kwaadaardige dwereg.' Terry barstte in alche uit. 'Wees jij nou maar blij dat ze dat neit heeft gehoord!' Shirie keek gemaakt in paniek om zich heen en grinnikte toen.
|
|
|
Post by nouan on Jan 31, 2008 8:39:08 GMT 2
Seth keek Shirie even aan. "Kwaadaardige dwerg?" Vroeg hij, daarmee bedoelde hij waarom diegene dat dan was, al kon hij de rede wel bedenken. Hij luisterde even hoe sneep de deur weer passeerde.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 31, 2008 11:46:34 GMT 2
'Ach, mijn moeder. Ze is... redelijk gestoord en nogal klein. Niet dat ik van plan ben het nog langer over haar te hebben. Moet ik jullie alleen laten, of zal i kmaar in de buurt blijven voor ik straks een vriendin minder heb, doodsoorzaak onbekend, behalve wat vette zwarte ahren rond het lijk?' Het was een alnge zin, war Terry even overnamoest denken voor ze hemb egreep. Ze grijsnde breed. 'Doe vooral wat je neit laten kan, ik ben neit anders van je gewend.'
|
|
|
Post by nouan on Jan 31, 2008 17:19:50 GMT 2
Seth glimlachte even, mij zij niets. Hij was weer terug in zijn stille ik, min of meer. Hij hoorde nog iemand langslopen, maar het was geen sneep, aan de passen te horen. Vast professor anderling ofzo.
|
|