|
Post by greenlightning on Jan 29, 2008 20:39:05 GMT 2
Terry knikte, maaar kon hem niet aankijken. 'Ik was zo boos en verdrietig omdat je gewoon verdween en niks meer van je leit horen, dat ik dingen schreef die ik neit meende. Vaak heb ik gedacht dat als je zou terug sturen, dat ik dan alles terug zou nemen.' Ze zweeg even. 'Maar je brief kwam nooit.'
|
|
|
Post by nouan on Jan 29, 2008 20:44:02 GMT 2
Seth zuchtte even. "Je hebt nu vast al iemand anders he?" Vroeg hij, iets treurig maar wel direct voor zijn doen. Hij wilde bevestiging, en hoopte dat hij het fout had. Maar eigenlijk wist hij wel dat hij het goed had.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 29, 2008 20:45:48 GMT 2
Even verroerde ze zich niet, maar toen knikte ze. 'Ik weet dat eht hard is, maar net nadat ik de brief had verstuurd, onmoette ik een oude vriend van vroeger. WE... hebben later eits emt elkaar gekregen.' Het voelde vreemd om over Luke te praten waar Seth bij was, vooral omdat het tussen haar en Luke niet al te best ging.
|
|
|
Post by nouan on Jan 29, 2008 20:51:00 GMT 2
"Aha.. maar we kunnen wel vrienden blijven, toch?" Vroeg hij. Hij hoopte dat ze nog vrienden wilde zijn. Hij zou het haar niet kwalijk nemen, hij zou ook gekwetst zijn als er iemand van wie hij hield zomaar van de aardbol 'verdween'.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 29, 2008 21:04:28 GMT 2
Terry knikte. 'Natuurlijk.' Ze keek hem aan met een brede, uitdagende grijns. 'Maar als je nog een keer verdwijnt jaag ik je op en maak ik je van kant. Dat je eht weet.' Ze grinnikte even en ging toen rechtop staan. 'Het is fijn je weer te zien.'
|
|
|
Post by nouan on Jan 29, 2008 21:06:08 GMT 2
"het is ook fijn jou weer te zien" Seth grijnste ook even. "Misschien kunnen we binnekort wat afspreken, je weet wel, door het bos zwerven ofzo?" Vroeg hij. "Als vrienden" Zei hij er haastig achteraan.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 29, 2008 21:15:40 GMT 2
Terry lachte. 'Klinkt fijn. Ik heb je gemist.' Ze meende het. De tijd dat ze boos op hem was, was al een lange tijd voorbij. Het missen ahd veel langer geduurd. Ze rekte zich uit. 'Zit je eigenlijk nog steeds in dezelfde afdeling, of hebben ze je ergens anders geplaatst? Ik weet neit hoe dat gaat...'
(ik weet neit meer in welke afdeling hij zit XD)
|
|
|
Post by nouan on Jan 29, 2008 21:19:12 GMT 2
(Griffoendor xD) "Ze hebben met in griffoendor gelaten" Seth grijnste even. "Was je bang dat ze me bij zwadderich hadden gezet?" Hij grinnikte even. De gedachte alleen al. Hij zou niet bij zwadderich passen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 29, 2008 21:36:21 GMT 2
Terry lachte even. 'Ja, eigenlijk wel. Nu heb ik ook wee rde kans om je echt vaak te zien, aangezien we nog steed sin dezelfde afdeling zitten. Wow.. je hebt wel veel gemist. Ik heb je zoveel bij te praten.' Ze alchte en moest zich werkelijk inhouden om hem neit om de hals te vleigen.
|
|
|
Post by nouan on Jan 29, 2008 21:39:24 GMT 2
"Inderdaad" Seth glimlachte weer even. "Ik heb niet veel gedaan in de tijd bij mijn moeder, behalve vervelen en bijleren omdat ik zo nodig naar die school had gemoeten. Ze had me alleen mn toverstok moeten afpakken." Het praten ging bij Terry gewoon van zelf. "Wat heb jij gedaan, in de tijd dat ik weg was?" Vroeg hij.
|
|