|
Post by greenlightning on Oct 28, 2007 15:42:42 GMT 2
Miquel lachte. 'Toch durfde je er niet aan te zitten.' Hij wees naar zijn kleine vriend, die nu, in slappe staat inderdaad neit zo groot was. (*gaat dood heiro*) 'En je had nergens bang voor hoeven zijn. Je was en bent geweldig.'
|
|
|
Post by Madjic on Oct 28, 2007 15:53:38 GMT 2
Carmen keek er niet naar, ze bleef in Miquels ogen staren. "Toen durfde ik er niet aan te zitten, nee. Maar nu... weet ik het niet."
|
|
|
Post by greenlightning on Oct 28, 2007 16:00:07 GMT 2
Miquel lachte. 'Carmen mijn roosje,'zei hij, terwijl hij zich op zijn zei werkte en haar aan keek. 'Je hoeft het absoluut neit als je niet wil. Maak je geen zorgen. HEt was maar een grapje.'
|
|
|
Post by Madjic on Oct 28, 2007 16:05:33 GMT 2
Carmen knikte. "Weet ik, maar ik bedacht me dat net ook al. Het is gewoon vreemd." Het was niet dat haar ouders dat haar nou echt geleerd hadden ofzo.
|
|
|
Post by greenlightning on Oct 28, 2007 16:29:40 GMT 2
Miquel keek haar verbaasd aan. 'Hoezo is het vreemd? je bent neit de eerste hoor, die er moeite mee had. Heb er ook gehad die het heel snel wilde, maar ik kwam er ook achter dat die op hun dertiende ontmaagd waren. Dus, dan weet je ook meteen welk tiepe dat is. Geen zorgen, carmen mijn lief, je hoeft niks dat je neit wil.'
|
|
|
Post by Madjic on Oct 28, 2007 16:42:24 GMT 2
"Ik weet niet wat het precies is." Ze glimlachte zwak. "Hoe dan ook. Ik ben niet op mijn dertiende ontmaagd." Haar ogen blonken terwijl ze hem aankeek.
|
|
|
Post by greenlightning on Oct 28, 2007 18:15:13 GMT 2
Miquel grijnsde breed. 'Gelukkig maar. Ik denk dat dat het enige positieve is aan mijn player geschiedenis. Ik weet welke meisjes de moeite waard zijn en om welke meisjes je met een grote boog moet lopen. Meisjes zoals die ik net noemde, die zijn leuk als je als oudere jongen erg lang droog staat en zin hebt in een beurd, om het even grof te zeggen. Ik ben heel blij dat ik een echte vrouw heb, en geen hoertje.' Zijn ogen glommen van trots.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 28, 2007 18:41:39 GMT 2
Carmen rilde en kroop dichter naar Miquel. "Je bent veels te lief voor mij." Ze pakte zijn hand en ging op haar buik liggen. Ze legde hoofd kin op zijn schouder en ondersteunde zich een beetje met haar armen. "Ik zal ook nooit een hoertje worden, vooral niet als ik jou heb."
|
|
|
Post by greenlightning on Oct 28, 2007 18:55:45 GMT 2
Miwuel grinnikte. 'Wist je dat ik je dan in een harnas hijs, waar je zelf niet uitkomt en elke jongen die aan je durft te komen van kant maak?' Hij zoende haar zachtjes. 'Je ehbt een veel te mooi lichaam om te laten misbruiken. Jij verdiend alleen maar het aller beste.'
|
|
|
Post by Madjic on Oct 28, 2007 19:03:21 GMT 2
Carmen grinnikte. "Schat, ik mep elke jongen al die mij alleen maar aan durft te raken. Want alleen jij mag dat, alleen jij mag naar mij kijken, alleen jij bent het beste voor mij."
|
|