|
Post by greenlightning on Mar 5, 2008 17:19:49 GMT 2
Miquel voelde een trotse grijns op zijn gezicht springen. Hij was idnerdaad vrij gespeird, al mocht hij wel weer eens zijn armen gan bijwerken. Hij lachte naar haar en gaf haar vervolgens een kus op haar mond. 'Nou, ik geloof dat ik toch wel aan die eisen voldoe. Zelfs als ik die jongen neit ben, dan heb ik er wel veel van weg.'
|
|
|
Post by Madjic on Mar 5, 2008 18:46:15 GMT 2
"Nee, je moet raden! Anders zeg ik niet dat jij het bent hoor." Haar hart brande voor hem. Hij maakte haar aan het lachen en kon haar troosten als dat nodig was. Als ze hem had had ze niemand anders meer nodig.
|
|
|
Post by greenlightning on Apr 22, 2008 20:11:44 GMT 2
Miquel lachte ook. Hij deed of hij heel hard moest nadsenken, om vervolgens opnieuw in lachen uit te barsten. 'Het is Sneep, geef maar toe! Ik weet wel hoe je naar hem kijkt tijdens de lessen! En anders is het vast een lekekre Zwad. ja... ik heb jou wel door.' Hij keek haar aan met een brede grijns op zijn gezicht. Hij wist neit zeker hoe ze zou reageren, maar kon eigenlijk neit wachten. ZIjn hart klopte als een gek. Hij kon zich niet voorstellen dat hij ooit zonder haar had kunnen leven. Opeens voelde hij de vreemde behoefte om haar te vragen om haar leven met hem te delen. Hij zette de gedachte meteen van zich af. Dat was belachelijk...
|
|
|
Post by Madjic on Apr 22, 2008 20:33:43 GMT 2
Carmen schoot in de lach. "He helaas! Je hebt me echt door." Vergelgens maakte ze een zogenaamt kokhalsende beweging. "Miquel, ik ga nog liever dood dan die oerlelijke en stomvervelende Sneep. En denk je echt dat ik mijn ouders het genoegen ga doen om als nog voor hen favourite soort mens te kiezen?" Ze grijnste. "Nee, ik ben veel liever een rebel die van een gestoorde, zeer knappe, opscheppende en ontzettend lieve griffoendor waarvan ik houd! Niets liever dan hen dwarsbomen en ongehoorzaam zijn, dat is waarvoor ik geboren ben." Grijnste ze.
|
|