|
Post by greenlightning on Feb 7, 2008 23:48:39 GMT 2
De wolf gaapte en liet haar kop op haar poten rusten. Ze leek naar de tv te kijken, maar of dat werkelijk was wat ze deed was neit duidelijk. Het duurde een aantal minuten, maar uiteindelijk kwamen toch voetstappen Carmens kant op. Met zijn achterwerk duwde Miquel de deur open en kwam binnen met zijn rug naa rhaar toegekeerd. Toen hij zich omdraaide, droeg hij een grote schaal met allemaal vruchtjes en een grote bak met choclade saus bij zich. 'Trek?' vroeg hij alchend, en zette het voorzichtig op zijn bed neer om naar Carmen ner te ploffen. Hij wierp een blik op de wolf. 'Akima, moven jij. Eraf!' De wolf keek hem enkel aan, neit in eht minste van plan om te gehoorzamen.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 8, 2008 0:08:31 GMT 2
Carmen keek Miquel met grote ogen aan. "Ha! Een meisjes grootste vriend." Lachte ze vrolijk. "Wat doe je me eigenlijk aan, de enigste snoep die ik thuis kreeg was eens in de maand een of andere smerige bonbon." Ze gaf hem een kus zodra hij zat. "Ze is net z koppig als jij bent denk ik."
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 12, 2008 0:06:14 GMT 2
Miquel beantwoordde haar kus en lachte vervolgens. 'dat klopt. Koppige beest, maar ze is wel lief en erg tam. Vreemd genoeg is die van tyra nogal wild. Hoe krijgen we dat voor elkaar?' Hij nam een aardbij, doopte die in de chocola en bracht die richting Carmens mond. 'Doe eens open, die ga je erg lekker vinden, geloof me.'
|
|
|
Post by Madjic on Feb 12, 2008 0:16:32 GMT 2
Camren lachte. "Om dat wat jullie missen aan te vullen misschien. Al ben je nu wel heel lief en tam." Ze keek even naar de aardbij en lachte. Ze geloofde ook wel dat ze het lekker zou vinden, hoe kon het anders als ze het van Miquel kreeg. Ze opende haar mond en sloot automatisch haar ogen.
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 12, 2008 0:38:04 GMT 2
Miquel legde de Aarbij zacht oop haar mond en liet daarbij een spoor van chocola op haar lip achter. Hij kneep het kroontje eraf en likte vervolgens zacht met zijn tong haar lip schoon. Vervolgens doopte hij een stukje banaan in de chocla en wachtte tot ze klaar was met de aardbij. Dit zou ze ook erg lekker vinden. Dat kon niet adners.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 12, 2008 0:51:16 GMT 2
Carmen grinnikte en kauwde langzaam op de aardbij. Ze opende haar ogen aan en keek hem vrolijk aan. Toen besefte ze was dat het inderdaad goed smaakte, goed... heel erg lekker zelfs! "Mmmm!" Zei ze nadat ze de aardbij had door geslikt. "Moet jij niet zelf?" Vroeg ze toen ze de banaan zag.
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 15, 2008 14:20:30 GMT 2
Miquel alchte. 'Ja, ik neem zo,'grijsnde hij terwijl hij haar ook het stukje banaan voerde. Hij doopte een aardbij in de chocola en stopte hem bij zichzelf in zijn mond. Niet elk fruit hier kon je combineren emt chocola, maar hij verwachtte dat haar maga beter tegen fruit kon op het moment dan tegen wat dan ook. Misschien wat ijs later... dat deden ze wel na het zwemmen, anders kreeg je van die fijne consequenties. Hij grinnikte bij de gedachte. Hij begon als zijn vader te klinken...
|
|
|
Post by Madjic on Feb 16, 2008 0:25:30 GMT 2
Carmen beet tevreden op het stukje banaan. Ze slikte hem door en trok haar knieën op tot haar kin. "Ik vind het wel prettig hier." Concludeerde ze ineens en glimlachte vrolijk naar Miquel. "Je hebt een leuke familie, ookal heb ik er nog niet heel veel van gezien. Maar wat ik gezien heb was leuk."
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 19, 2008 15:01:54 GMT 2
Miquel knikte. 'Ik heb wel geluk met mijn familie. Ze zijn neit zo erg, niet erger dan de meeste families in elk geval. Ik heb mijn vader, Tyra en Michael. Zij mogen jou en dat vind ik nog het fijnste. Ik meot er niet aan denken dat ze jou niet hadden gemogen, of jij hen niet.' Niet dat hij het ahd verwacht. Michael was te makkelijk en Tyra te leif. Zijn vader was meestal wel okeej, dus dat zat ook wel goed. Hij had niks beters verwacht van zijn stiefmoeder en broer.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 19, 2008 20:59:27 GMT 2
Carmen lachte. "Ik was verbaasd dat die ene broer van je niet... ik weet niet. Ik heb het gevoel dat hij me niet eens gezien had, dat hij het te druk had met je vader. Ik weet niet of ik hier blij of boos om ben."
|
|