|
Post by greenlightning on Jan 28, 2008 0:41:58 GMT 2
Miquel alchte. 'Doe maar lekker rustig aan. Ik heb alle tijd. Ik geniet van elke dag met jou, dus ik heb geen haast. Laten we eerst wat eten, dan wat tv kijken en als alles gezakt is, dan lekker gaan zwemmen. Dan kan ik Tora ook even vragen, voor ze verdwenen is. Dan weet je tenminste zeker dat ik niks doe.' Hij knippogde naar haar. Hij zag al voor zich hoe Tyra zou reageren. Ze zou letterlijk een ahrtaanval krijgen.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 28, 2008 0:49:45 GMT 2
Carmne vond het lastig. Ze wilde graag alleen zijn met Miquel, maar aan de andere kant vond ze het ook leuk om nog even wat met Tyra erbij te doen. "Zo bezorgd hoef je ook weer niet te zijn hoor. Ik vertrouw je wel dat je niets doet als ik niets wil, dat heb je tenslotte al zo'n duizend keer gezegt."
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 28, 2008 0:59:02 GMT 2
Miquel lachte. 'Maar Tyra er wel bij of neirt? Ik vrees dat we dan gaan surfen tijdens de zondondergang. Ik kan je wel op mijn plank meenemen, maar je zal vertstelt staan/. Ik sruf beter dan Tyra, al kan zij beter snowboarden. Zeg maar wat je wil.'
|
|
|
Post by Madjic on Jan 28, 2008 1:14:51 GMT 2
Carmen aarzelde. "Als jullie gaan surfen blijf ik wel lekker op het land." Zei ze zacht en glimlachte. Ze was het niet gewend om uberhaubt een zee in de buurt te hebben, dus surfen was haar al helemaal onbekend.
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 4, 2008 13:03:50 GMT 2
Miquel lachte. 'Okeej, dan ga ik niet surfen. Maar je vind het leuk om op een surfplank gewoon te zitten. Dat is grappig. Of misschien een luchtbed? Veel relaxter dan een bootje.' Hij had erg vele zin om naar het strand te gaan, maar nu nog neit. 'Kom op, lekker wat eten?' Hij knipte met zijn vingers en een kast draaide zich om en toonde ene grote breedbeeld tv. Hij haalde van een kastje de afstandbediening vandaan, klikte de tv aan en gaf hem vervolgens aan Carmen. 'Zoek jij iets wta je leuk vind? Dan ga ik even wat halen dat de koks me meestal weigeren te geven, teinzij ik het persoonlijk kom vragen.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 4, 2008 15:21:21 GMT 2
Carmen keek Miquel met een schuin hoofd aan. "Wat ga je dan halen?" Vroeg ze nieuwsgierig. Ze legde de afstand bediening naast zich neer, ze had nog niet zo'n zin om hem aan te zetten.
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 4, 2008 18:33:34 GMT 2
Miquel grinnikte gemeen. 'Dingetjes die ze van mijn pa niet mogen maken voor me. Dus haal ik ze zelf. Als ik dan wordt betrapt, dan ben ik de lul en niet de koks of de bediendes.' Hij knipoogde naar haar en verdween de deur door. Van odner het bureau kroop de wolf tevoorschijn. Ze rekte zich uit, gaapte en trippelde nieuwsgierig op Carmen af.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 4, 2008 18:47:28 GMT 2
Carmen lachte en keek Miquel na. Ze schudde haar hoofd en pakte de afstandsbediening op. Toen pas zag ze de wolf en hield ze haar hoofd schuin. "Euh, hallo? Wie ben jij?" Vroeg ze rustig en glimlachte.
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 4, 2008 23:53:05 GMT 2
(ik wet neit meer hoe ze heet XD) De wolf lsnuffelde aan haar vingers en begon ze zacht te likken. vervolgens sprong ze op bed en ging naast Carmen liggen. Ze was eerder een kalme hond dan een wolf, maar ze was er overdeuilijk een, met haar witte vacht en helder gele ogen.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 5, 2008 0:06:39 GMT 2
Carmen lachte. "Ja, je bent vast van Miquel. Net zo aandacht smekend." Grinnikte ze en kriebelde de wolf op haar kop. "Ik ben eigenlijk wel blij met even gezeldschap." Ze zette de tv aan, maar keek naar de wolf in plaats van naar de tv. (boeient )
|
|