|
Post by greenlightning on Oct 28, 2007 13:55:18 GMT 2
Miquel haalde zijn schouders op. 'Ik ben bang dat je gelijk hebt.' Hij voelde haar rillen en pakte de deken. Hij legde hem helemaal op haar heen, zodat alleen haar hoofd erbovenuit kwam en stopte haar goed in. Hij keek haar aan en glimlachte vrolijk. 'Je ziet er nu zo lief uit.'
|
|
|
Post by Madjic on Oct 28, 2007 14:06:00 GMT 2
Carmen grinnikte opnieuw. "Dat doe je echt zelf hoor. En ik ben toch ook lief? Of heb je me liever als een of andere bitch?"
|
|
|
Post by greenlightning on Oct 28, 2007 14:16:08 GMT 2
Miquel lachte. ; Nee, alsjeblieft! Daar heb ik er genoeg van gehad. Een date en daarna ontloop je ze voor de rest van je elven! Ik bedoelde...'zei hij en hij trook het dekbed op tot net onder haar kin, terwijl ze nog steeds op hem zat. '...Dat je er nog levier uitziet dan anders.' Hij zoende haar voorhoofd.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 28, 2007 14:25:25 GMT 2
"Goed, dan blijk ik wel zoals ik ben." Ze lachte en gaf hem een kus. "Wat gaan we vandaag eigenlijk doen?"
|
|
|
Post by greenlightning on Oct 28, 2007 14:54:41 GMT 2
Miquel haalde zijn schouders op. 'Het is nog wel even licht. at dacht je van fietsen door de omgeving? Het is hier prachtig! En misschien vanavond even een strandwandeling maken? Tenzij je andere dingen wil doen.'
|
|
|
Post by Madjic on Oct 28, 2007 15:01:19 GMT 2
Caremn schudde haar hoofd. "Nee, dat klinkt geweldig." En een strandwanfdel;ing romantisch, dacht ze en glimlachte. "Dan moet ik me alleen weer aankleden en daar heb ik geen zin in,."
|
|
|
Post by greenlightning on Oct 28, 2007 15:26:35 GMT 2
Miquel lachte. 'Dat hoeft nu toch niet? We doen wat we willen. Als je tv wil kijken zeg je eht maar.' Hij leit zich achterover op het bed ploffen en legde zin armen boven zijn hoofd, helemaal comfortable in zijn adams costuum.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 28, 2007 15:30:59 GMT 2
Carmen grinnikte en ging van hem af. Zonder zijn bovenlichaam om een beetje op te leunen zat het stukken minder leggen. Ze ging dus rustig naast hem zitten en keek hem aan. Ze kon zo wel voor eeuwui blivjen zitten.
|
|
|
Post by greenlightning on Oct 28, 2007 15:32:11 GMT 2
Miquel lachte. 'Ben ik nu al minder eng?'Hij deed een oog open en keek haar uitdagend aan. Hij grinnikte bij zichzelf.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 28, 2007 15:39:35 GMT 2
Carmen glimlachte en ging naast hem liggen. "Ja, maar jij bent nooit eng geweest hoor. Jou vertrouwde ik wel, mijzelf was het probleem."
|
|