|
Post by greenlightning on Oct 24, 2007 20:02:19 GMT 2
Miquel lachte en schudde zijn hoofd. Hij legde zijn hand zacht op haar borst, precies op haar hart. 'Nee, Carmen mijn roosje, je bent een te goed persoon. Dat zou je hebben weerhouden van wat je ook had willen doen.'
|
|
|
Post by Madjic on Oct 25, 2007 12:07:13 GMT 2
Carmen grinnikte. "Je bent mijn levensadem." Fluisterde ze in zijn oor en legde haar hioofd vervolgens op zijn schouder.
|
|
|
Post by greenlightning on Oct 25, 2007 14:45:57 GMT 2
Miquel trok haar dicht tegen zich aan. 'Als je ooit iemand vermoord, gewoon omdat het nodig is, en je word gepakt, dan zal ik je elke dag komen opzoeken in Azkeban en al die Dementoren die je ongelukkig maken vernietigen.' Hij zoende haar en voelde nu al de weode, dat er iets of iemand kon zijn die haar ongelukkig maakte.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 25, 2007 15:28:12 GMT 2
Carmen lachte. "Geen zorgen, ik beland niet in Azkaban. Ik zou jou niet kunnen missen." Opnieuw hief ze haar hoofd en keek hem uit. "Ik kan niet meer dan een week zonder jou bij me in de buurt en zonder jou te voelen."
|
|
|
Post by greenlightning on Oct 25, 2007 15:44:30 GMT 2
Miquel streek zacht door haar haren. 'Ik kan ook niet meer zonder jou zijn. Je bent de hele dag door in mijn gedachten. Shirie wilde neit meer bij me in de buurt zijn omdat ze helemaal gek werd van mijn gekwijl over jou. Tyra heeft mazzel. Die zit niet bij ons in de leerlingenkamer.' Hij knipoogde naar Carmen.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 25, 2007 16:00:16 GMT 2
Carmen lachte. "Nou dan moet je maar vaker bij me zijn. Eigenlijk kan ik me nog aardig rustig houden, alleen Lena is te nieuwsgierig en Roc wilt er al helemaal niets van weten."
|
|
|
Post by greenlightning on Oct 25, 2007 16:20:44 GMT 2
Miquel lachte ook. 'Arme Roc. Kan het me voorstellen. Ik heb er ook nog steeds moeite mee om Trustan en Tyra samen te zien. Ik krijg er de zenuwen van. Ze is mijn zusje.' Ij glimlachte en kuste Carmen zachtjes op haar mond. 'Toch laat ik me net zomin tegenhouden door Roc, als Tyra door mij.'
|
|
|
Post by Madjic on Oct 25, 2007 16:38:32 GMT 2
"Ach, Roc heeft het te druk vaak. En hij heeft er niet zo zeer problemen mee, hij wilt het gewoon niet weten." Ze sloeg haar armen om Miquels nek.
|
|
|
Post by greenlightning on Oct 25, 2007 16:41:56 GMT 2
Miquel zoende Carmen vluchtig. 'Dan heb jij nog mazzel. Ik wil altijd alles weten.'HIj grijnsde breed en streelde haar nakte lichaam. Het wond hem op, maar tegelijk maakte het hem heel rustig.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 25, 2007 18:05:49 GMT 2
Grijnzend gaf ze hem een kus. "Je bent gewoon nieuwsgierig." Ze rilde even, geen idee of het van de kou was of iets anders.
|
|