|
Post by greenlightning on Jan 1, 2008 20:36:57 GMT 2
Miquel strekte zich languit, tot er opeens op de deur werd geklopt. De jongen grijnsde op zijn kop naar de deur. Hij herkende dat verlegen klopje. 'Kom maar binnen, Tora, wat is er?' De deur ging open en Tyra kwam binnen. Ze glimalchte naar Miquel en Carmen en bloosde bij het idee wat zich eerder had afgespeelt. 'Ehm.. ik ga waarschijnlijk naar Tristan toe, dus ik zal er niet zijn de rest van de vakantie.'
|
|
|
Post by Madjic on Jan 3, 2008 23:05:31 GMT 2
Carmen keek op naar Tyra. "Ga je dan al meteen weg?" Vroeg ze en verborg niet dat ze het jammer vond dat ze niet er dan niet langer zou zijn.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 5, 2008 16:49:49 GMT 2
Tyra glimlachte gevleid. 'Niet meteen, maar waarschijnlijk wel morgen ochtend vroeg. Ik weet niet zeker of ik jullie voor die tijd nog zie en Miquel wil dat soort dingen graag van te voren weten.' Miquel knikte heftig. 'Tora, je mag neit weg,'zei hij sip. Tyra grinsde naar hem. 'Hou me maar tegen.'
|
|
|
Post by Madjic on Jan 5, 2008 17:28:14 GMT 2
Carmen keek van Tyra naar Miquel en gaf Miquel toen een duwtje. "Hey, wees een blij voor haar! Bedenk maar dat zij net zo blij zijn om bij elkaar in de vakantie zijn als wij."
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 21, 2008 21:28:36 GMT 2
Miquel knikte. 'Hij kan maar beter leif voor je zijn!' Tyra omhelsde hem en knikte. 'Hij is altijd leif voor me. Wees jij maar leif voor Carmen.' Ze agf hem een kus op zijn voorhoofd, twijfelde even, gaf Carmen toen ook een knuffele en liepo de kamer uit. Miquel keek haar somber na. 'toch voelt het vreemd...'
|
|
|
Post by Madjic on Jan 21, 2008 21:34:18 GMT 2
Carmen glimlachte toen ze de knuffel kreeg en zwaaide naar haar toen ze wegging. "Dat kan, maar wil je dan liever dat ze de rest van haar leven alleen is?" Ze keek geamuseerd naar Miquel.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 21, 2008 23:03:47 GMT 2
'Ze heeft mij,' stribbelde Miquel tegen. 'Ze zou nooit alleen zijn geweest. En waarom kon die gast niet hier komen? Dan was Tyra tenminste neit weg...' Hij leit zich weer achterover zakken. 'Gelukkig ben jij hier. Als jij ooit wegging zou ik sterven.'
|
|
|
Post by Madjic on Jan 21, 2008 23:14:11 GMT 2
Carmen lachte. "Miquel denk toch eens andersom! Zou jij het kunnen met alleen Tyra? Zou je voor de rest niemand meer willen of nodig hebben?" Ze ging naast hem zitten. "Maar goed, ik blijf voorlopig nog wel bij je hoor."
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 21, 2008 23:40:28 GMT 2
Miquel hobbelde op het bed. 'Je betn gemeen! Vind me nou voor een keer eens zielig,'lachte hij, voor hij haar besprong. 'En zeker dat je hier blijft, ik laat je lekker neit gaan. Je snapt me heus wel, en doe mar niet alsof dat neit zo is.' Hij lachte naar haar.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 22, 2008 10:57:52 GMT 2
Carmen lachte en sloeg haar armen om je heen. "Ik vind je pas zielig als zowel Tyra als ik niet bij je zijn. Maar nu ben ik nog bij je en moet je niet zeuren. Want ik ga echt niet bij je weg, zelfs als probeert je stiefmoeder me eruit te schroppen."
|
|