|
Post by greenlightning on Jan 22, 2008 14:10:17 GMT 2
Miquel lachte en zoende haar vol liefde. 'Je hebt wel gelijk. Zolang jij bij me bent ben ik niet zielig. Ik overleef het wel zonder Tyra, al vind ik het erg jammer. Ach, nu kunnen we meer dingen samen doen.' Er waren zoveel dingen om te doen, en zo weinig tijd...
|
|
|
Post by Madjic on Jan 22, 2008 19:59:14 GMT 2
"Klopt." Ze grinnikte. "Je was vast niet zo grag en snel van het eten weggegaan als je wist dat ze weg zou gaan, of niet soms?" Ze prikte hem plagend in zijn zij en keek hem uitdagend aan.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 22, 2008 20:22:05 GMT 2
Miquel lachte. 'Ho eens, daar gaat het helemaal niet om. Ik zou zijn gegaan, omdat met jou zijn toch bijzonder is. Ik bedoel, ik ken ahar al sinds we nog cellen waren! Dat herrinner ik me natuurlijk niet...' Hij bedacht zelf hoe vreemd dit klok en barstte in lachen uit.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 22, 2008 20:44:36 GMT 2
"Echt niet? Goh, ik dacht juist wel dat je dat wist." Plaagde ze en prikte hem nog een keertje. "He vervelend, je kan er volgens mij tegen. Dat maakt het gelijk een stuk minder leuk. Maar was je dan ook op deze manier weggegaan als je geweten had dat ze morgen weg zou gaan?"
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 22, 2008 20:55:56 GMT 2
Miquel knikte. 'Dat zou ik zeker. Tijd emt jou doorbrengen is alles. Bij haar zijn is leuk, maar met jou...' Hij glimlachte en sloot zijn ogen. 'Het is alof alles in de wereld volmaakt is als jij er bent. Met Tyra proberen we alles juist zo te maken dat het allles behalve perfect is.'
|
|
|
Post by Madjic on Jan 22, 2008 21:07:13 GMT 2
Een lichte blos verscheen op Carmens wangen. "Waarom problemen jullie het dan juist niet perfect te maken?" Vroeg ze zacht. Dat haar hele wereld ronddraaide bij hem in de buurt en dat ze dan niet helder kon nadenken, zei ze maar even niet.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 22, 2008 22:13:18 GMT 2
Miquel grinnikte. 'Omdat we ervoor gingen om iedereen te verslaan. Voor ons was het geweldig. Je weet wel, met snowboarden en surfen en dat soort dingen. We versloegen iedereen. Of zij won, of ik won en dat konden de anderen neit uitstaan. dat was erg grappig. Elke vakantie deden we aan een wedstrijd mee. Zo leuk.' Hij dacht er met een warm gevoel aan terug, al was hij neit van plan op te staan en Carmen van zich af te laten gaan.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 22, 2008 22:26:01 GMT 2
"Het klinkt echt alsof jullie echt niet zonder elkaaar kunnen. Jullie hebben al zo'n geschiedenis samen." Zei ze zacht. Ze wist dat ze dat in vergelijkign met Tyra altijd zou missen, maar echt dwars zat het haar niet. Natuurlijk was ze een beetje jaloers, dat zou ze nooit kunnen ontkennen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 22, 2008 22:44:26 GMT 2
Miquel knikte, teriwjl hij haar over haar hoofd aaide. 'Ik zou neit zonder haar kunnen. Nooit. Zonder haar ben ik niet volledig. Maar in een wereld zonder ou, zou ik nooit gelukkig zijn. Zonder Tyra ben ik een half mens, maar zonder jou ben ik niks. Een hoopje ellende.' Hij keek haar nog steeds niet aan, maar ging ervanuit dat ze zijn liefde kon voelen en wist dat hij elk woord meende.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 22, 2008 22:52:28 GMT 2
"Mafkees. Je hebt twee vrouwen met een belangerijke rol in je leven. Je bent ook niet snel tevreden he?" Ze grinnikte zacht en keek naar hem.
|
|