|
Post by greenlightning on Jan 22, 2008 23:09:36 GMT 2
'Oh je moest eens weten hoe tevreden ik ben. Ik neem tegenwoordig met twee genoegen. Met een zou ik sterven en aan meer heb ik geen behoefte.' Hij aaide over haar rug en glimalchte. 'Weet je, mijn leven bevalt me wel op deze manier. Gewoon.. geneiten van alles. Van jou.'
|
|
|
Post by Madjic on Jan 22, 2008 23:15:48 GMT 2
Carmen sloot tevreden haar ogen en leunde met haar hoofd tegen hem aan. "Mij bevalt het zo ook wel prima." Zei ze net zo tevreden als ze zich voelde. 'Totdat pap en mam erachter komen.' Dacht ze onwillekeurig en opende haar ogen weer. Snel verdrong ze de gedachte uit haar hoofd.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 23, 2008 15:12:36 GMT 2
'Vertel eens, mijn roosje. Wat wil je vanavond en morgen gaan doen? We kunnen hier blijven vanavond en lekker tv kijken, maar we kunnen ook naar eht strand gaan en de zon in ze zien zakken, zoals ze dat zo mooi zeggen. Misschien even zwemmen...' Het leek hem wel wat, al vretelde hij er neit bij dat hij niet van plan was om zijn zwenbroek aan te trekken.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 23, 2008 15:39:11 GMT 2
Carmen haalde haar schouders op. "Mij maakt het eigenlijk niets uit. We hebben nog niet echt iets energieks gedaan, dus zwemmen lijkt me wel wat. Al klinkt lekker de hele avond jou als kussentje gebruiken ook niet verkeerd."
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 23, 2008 15:53:08 GMT 2
'Niks energieks gedaan?'Miquel lachte. 'Zo, dan doe ik iets toch echt niet goed. We meoten amar vaker oefenen, als je eht geen lichaams beweging vindt!' Hij was niet beledigd. Het was een prima excuus om het vaker te kunnen doen... 'Maar zwemmen is prima. Het water is lekker warm rond deze tijd.'
|
|
|
Post by Madjic on Jan 23, 2008 16:00:13 GMT 2
"He nee, zo bedoelde ik het niet." Zei ze met een zucht, ze dacht dat ze het even verpest had. "Ik bedoelde eerder... niets buiten. Zoals dus zwemmen of zo iets."
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 23, 2008 16:03:41 GMT 2
Miquel lachte en zoende haar. 'Wat lin je opeens beteuterd? Ik wil best oefenen hoor, dat ik beetr word.' Hij trok even met zijn wenkrbrouwen en rolde haar toen op haar rug. 'Maar je hebt gelijk. We meoten ook van dit heerlijke weer gaan geneiten. Misschien wordt het wel iets vann beiden als we gaan zwemmen...'
|
|
|
Post by Madjic on Jan 23, 2008 16:27:08 GMT 2
"Maar je bent al geweldig!" Zei Carmen met een beetje een stemverheffing en keek hem verbaasd aan. Ze voelde hoe haar wangen rood werden toen ze zijn laatste zin hoorde. "Ja... wie weet..." Zei ze onhandig en beet op haar lip. Zre voelde zich, ondanks dat ze geen maagd meer was, zo groen als net ontkiemt gras
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 23, 2008 17:28:59 GMT 2
Miquel grinnikte. 'Je weet, mijn roosje, ik doe niks wat jij neit wil. Als je iets niet wil, zeg het me dan. Ik ka vaak wel raden wanneer het zo is, maar soms ook neit. Je kwetst me niet en beledigd me niet. Ik wil dat je je veilig voelt, dat weet je.' Hij streelde haar gezicht en gaf haar een tedere kus op haar mond.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 23, 2008 17:33:49 GMT 2
"Ik weet het. Maar het is nog steeds... nieuw voor me. En ik weet niet echt hoe ik moet reageren op sommige dingen. En als ik dat dan niet weet..." Ze zweeg eel even. "Dan voel ik me zo onervaren... zo groen." Zei ze wat zachter.
|
|