|
Post by greenlightning on Jan 28, 2008 16:02:55 GMT 2
Devon lachte. 'mom, come on. She's kind a shy. For some unaxplainebale raisin, she doesn't see how great she is.' Jake glimlachte en schudde Junes de hand. 'you should listen to him, he's often right about that. But why on earh did you take her here when she's shy?' Hij keek zijn zoon aan et pure verbijstering. Devon lachte opnieuw. 'To make everyone jealous?' Hij grijnsde uitdagend. 'David, be nice,' gromde zijn vader, maar lachte hoe dan ook. Hij knipoogde naar June. 'He really fancies you, that's for sure. I too think you have no reason be shy. The'll love you.' Hij na zijn vrouw bij de hand en verdween weer in de meningt. Devon lachte naar JUne. 'Dus... dat zijn mijn ouders. Wat vind je?'
|
|
|
Post by Madjic on Jan 28, 2008 18:34:35 GMT 2
June keek het echtpaar na en kroop toen tegen Devon aan. "Aardig, maar angstaanjagend, maar dat zal wel niet aan hen liggen." Ze moest er even aan wennen dat er zoveel engels werd gepraat. "Als we zo praten, kunnen ze ons hier dan verstaan? Verstaan wat we zeggen dan he."
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 28, 2008 18:55:57 GMT 2
'Mijn familie wel, en mijn neven waarschinlijk ook. Het is een gewoonte ben ik bang. Ik zal wel gewoon tegen ze praten, dan zullen ze me wel nadoen. ik was even vergeten dat jij natuurlijk neit australisch bent..' Hij krabte even beschaamd in zijn nek. Hij had er helemaal neit bij stil gestaan.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 28, 2008 19:03:36 GMT 2
June schudde haar hoofd. "Het is niet erg, ik versta het wel en ik kan wel gewoon in engels terugpraten. En trouwens het klinkt lief." Ze glimlachte ontspannen nu ze weer veilig bij Devon was.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 28, 2008 23:56:49 GMT 2
Devon alchte. 'Sorry, dat vreselijke accent. Ik kan ook echt neit praten zonder. Iedereen weet ook altijd meteen waar ik vandaan kom. Het voelt stom, al ben ik er trots op, natuurlijk. Kom op, dit was maar een voorproefje. Je komt nu aan bij het erge, mijn hele familie.' Hij nam haar bij de hand, verstrengelde zijn vingers met die van ahar en nam haar mee, richting een grote groep jongens en meisje van ongeveer hun leeftijd. Nog voor ze bij de groep waren, sprong ene meisje Devon om de hals. 'David!' Zij ze heel overdreven vrolijk. 'Wat geweldig je te zien!' Ze keek hem aan met ene geile blik en Devon slaakte ene vermoeide zucht. 'Hoi ehm... Caroline toch?'
|
|
|
Post by Madjic on Jan 29, 2008 0:07:15 GMT 2
June vond het opvallend dat niemand hem Devon noemde, wat zij niet meer niet kon doen. Aangezien ze al een David kende en ze Devon veel leuker vond klinken. Ze keek even geergerd naar het meisje en toen ze zag dat Devon er ook niet om op stond te springen raapte ze al haar moed bijelkaar en haalde ze een keer diep adem voor ze een klein stapje naar voren deed. "Hallo ik ben June, zijn vriendin." Zei ze met nadruk op het woordje 'vriendin'
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 29, 2008 0:19:15 GMT 2
Het meisje keek haar walgend aan, leit een blik over haar gaan, die stijf stond van de minachting, tot DEvon ahar gezicht beetpakte tussen zijn vinger en zijn kant op draaide. 'Ik wil niet dat je zo naar haar kijkt. Got that? Don't you dare look at her like that, you stupid hor. You ugly excuse for a muggle.' Hij dude haar van zich af, met ogen die vuur schoten. Vanuit de groep kwamen vier jongens aangerend, vanwie een een arm om Caroline heen sleog, die in hem kroop en Devon vervlgens kwaad aanstaarde. DE rest begroette Devon echter opgetogen. 'David!' Yo, D how's you?' 'Damn, that's ya girl? She pretty, mate!' DEvon alchte om de begroetingen en trok June iets naar voiren, teriwjl hij zijn armen bescheremnd om ahar heen sleog. 'Cousins, this is June haert, the one who stole mine. June, love, these are Derek, Alex and Nick.' De drie jongens staken een voor heen hun hand op. Stuk voor stuk zwart haar en leuk om te zien. Derek was wat mollig, maar had een stralende glimlach, Alex leek veel op Devon, maar had niet zijn lengte mee, en Nick was nogal smal, maar allemaal grijnsden ze oprecht.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 29, 2008 0:27:11 GMT 2
June kneep haar ogen half dicht naar het meisje. Naar haar mening moest die maar een haar ogen open doen voor ze zich ergens instorte, voor het geval dat ze June stok nog tegen zou komen. Ze fleurde op door Devons neven, nou fleurde op... Haar wangen werden rood en ze kroop tegen Devon een. Ze schudde wel de handen met een beetje een trillende hand en een nerveus glimlachje. "Ik wist dat die opmerking er vroeg of laat uit zou komen." Zei ze zacht en keek op naar Devon.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 29, 2008 0:33:39 GMT 2
Devon alchte. 'Sorry, je hebt gewoon de meest porfecte naam, June beautifull heart.' 'Oh, how sweet! Devon!' Opnieuw vloog een meisje hem om de hals en deze keer beantwoordde DEvon de knuffel wel. Hij tilde haar op, zodat ze verschrikt een kreet slaakte en vervolgens weer lachend neerkam. 'Yo, nut you!' Ze gaf hem een zachte klap op zijn arm en straalde naar hem. Devon staarde haar even starelend aan en herrinnerde zich opeens June weer. 'Love, this is Robin! She's my only niece, en and even better, she married my oldest cousin! That's why she's family of cours.' Hij vergat opnieuw om gewoont egen June te praten. Hij ko het neit helpen. 'Tell me, where's Brian? I have to congret him!' De blonde vrouw, want ondanks dat ze er jong uitzag was ze al zesentwintig, wees naar een groep mannen. Een knappe jonge man, met zwart haar, bruine ogen en gespiers en gebruind lichaam kwam al aanlopen. Hij schudde Devon vrolijk the hand.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 29, 2008 0:37:55 GMT 2
June werd haast dol van al die familie. Ze stak haar hand op naar Robin en glimlacht. "Euhm... hi." Ze was ineens heel bloij met haar kleine, contactloze familie, want als ze zo'n grote familie zou hebben zou ze bang zijn dat ze alle namen vergat.
|
|