|
Post by greenlightning on Jan 30, 2008 0:05:24 GMT 2
Devon sloeg zij narmen om haar heen, tork haar stevig tegen zich aan en zoende haar liefde vol. Hij hield haar avst, ondakns dat de gepikeerde kreetjes van meisjes die zo heir en daar rondliepen. Uiteindelijk verbrak hij zacht de kus en glimalchte. Áls dat neit duidelijk is vopor iedereen.. dan weet ik het ook neit meer. Gaan we naar buiten?' Hij negeerde idereen volledig, behalve zijn ooom, die nog een vriendschappelijk kneepje in zijn schouder gaf.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 30, 2008 0:10:38 GMT 2
June gad een knikje. "Graag." Ze hield er niet van in het middelpunt van de aandacht te staan, maar dat was nu onvermijdelijk. En ookal was ze blij dat Devon het deed, was zoenen in het openbaar nog niet normaal voor haar en voelde zich er een beetje ongemakkelijk bij. Ze negeerde alle blikken en keek alleen maar naar Devon.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 30, 2008 0:26:31 GMT 2
Devon begeleidde haar naar de achterkant van het gebouw en opedne de schuifdeuren. Zoals hij al ahd voorspelt, zaten zijn drie neven al achtin, bij een grote rivier. Ze ztaen op groene bankjes, goed verborgen tussen eht groen van de tuin. HEt was werkelijk alsof je in een oase stond, want je kon de wostijn zien liggen. Devon stak zijn ahnd op naar zijn neven en de twee meisjes die erbij zaten. Voor de zoveelste maal die avond sprong er een meisje op hem af. Devon draaide haar meerde malen rond en gaf haar ene kus op haar voorhoofd. 'What are you doing here?' Vroeg hij lachend. 'Mom took me,' piepte het meisje. Ze was lang en van een afstand leek ze stukken odeur, want ze was nog geen elf jaar oud. Devon knikte naar June. 'This is my girlfriend, June. June, this is my little niece Sarah. A daughter of my mothers sister.'
|
|
|
Post by Madjic on Jan 30, 2008 0:31:35 GMT 2
June glimlachte wat minder geforceerd en stak haar hand uit. "Hi." Ze keek om zich heen en ontspande weer een beetje. "Nice playground, you have here." Zei ze weer tegen Sarah. Haar hand zocht die van Devon weer op en keek hem aan. "Het is hier prachtig."
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 30, 2008 0:37:47 GMT 2
Sarah knikte vrolijk. 'Yeah, I know. My mom got friends with Jacob again, after last year, do I'm here yet again.' Ze was erg tevreden emt zichzelf en Devon aaide haar over haar hoofd. 'Zij en haar medoer zijn de enige van mijn meoderskant die op de feesten komen. Vorig jar kregen haar moeder en mijn oom dikke ruzie, dus eigenlijk zou ze er niet bij zijn.' Hij grinnikte en nam haar hand. 'Durf je bij het water te komenz itten?' Vroeg hij uitgadend, terwijl hij haar mee loodste naar de rivier.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 30, 2008 0:43:16 GMT 2
June trok een wenkbrauw op. "Ja hoor, zolang jij me maar beschermt tegen de krokodillen." Ze glimlachte troimfantelijk terwijl ze meeliep. Ze zwaaide nog even naar Sarah, maar richtte zich toen weer op Devon. "Denk je echt dat die meiden je nu met rust laten en niet juist meer hun best gaan doen om je over te winnen?"
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 30, 2008 0:56:19 GMT 2
'Zelfs als ze dat neit doen, ik schop ze van me af. Ik wil geen ander dan jou en dat zullen ze weten ook, hard of zachtzinnig. Dat is aan hen.' Hij glimalchte naar zijn neven, die even vrolijk terug zwaaiden. Een zwartharig meisje stak ook vrolijk haar ahnd op. 'Good day Devon.' 'Good day, Karin. How are you?' 'FIne, thanks. And you?' Never better.' Ondanks de vriendelijke toon, was de sfeer zwaar. Devon glimalchte naar Nick, die een arm om eht meisje heen sloeg. 'Kijk, 'flusietdre Devon in Junes oor,' dat is nou wel ene ex. Ze had iets met mij, het ging uit op het feest en een uur later stond ze met Nick te zoenen.'
|
|
|
Post by Madjic on Jan 30, 2008 1:00:32 GMT 2
June glimlachte, maar gerustgestelt was ze niet. Devon te... gelief bij hen, ze vroeg zich af of ze het zo snel zouden opgeven. "Okey." Zei ze zacht en beet even op haar lip. Ze keek even naar het meisje en de jongen. "Niet echt snel een gebroken hart dus."
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 30, 2008 16:50:17 GMT 2
Devon knikte. 'Daarom hebben we ook geen... al te beste vriendshcpa relatie. We.. tolleren elkaar zeg maar, vanwege Nick, maar eignelijk zouden we elkaar het leifste nooit meer zien. 'You go away. He's got a girl and she way more pretty than you two.' Devon draaide zich om en begon te lachen. Sarah stond voor de twee meisjes van eerder, met haar armen over elkaar geslagen, als een soort muur tussen hen en Devon in. 'Ze meoten haar neit odnerschatten, dat meisje heeft echt pit,'lachte hij tegen June en nam plaats op een bankje, tussen Alex en Nick in en trok June op schoot. Hij bleef naar zijn nichtje kijken.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 30, 2008 17:03:32 GMT 2
June glimlachte. "Als je maar weet dat ik zeker wel een gebroken hart zou hebben... en jij ook als mijn broer er achterkomen." Zei ze lachend, ze was er op de een of andere manier niet bang voor dat dat snel zou komen. Ze ging op Devon schoot zitten en keek even dreigend naar de meiden. Toen gaf ze, toen ze dacht dat ze het zagen, hem een kus. "Better run girls." Zei ze zacht tegen zichzelf.
|
|