|
Post by greenlightning on Jan 30, 2008 17:15:12 GMT 2
Devon glimalchte. 'Alleen al de gedachte aan jou kwijtraken breekt mijn hart, Love. Echt, ik heb in geen enkele vrouw dan jij intersse. Behalve dan in die kleine daar. Maak jij je maar enrgens ozrgen over, ik ben nog nooit in mijn leven vreemdgegaan, ben het ook neit van plan, en er is gewoon niemand beter dan jij.' Hij zoende haar. 'Ik ben van jou.' Toen keek hij weer naar zijn nichtje. De twee meisjes probeerden langs haar heen te komen, maar Sarah grepe haar bij haar blonde staart en trok haar opmlaag. Het meisje liet zich huilen oo de grond vallen. De ander deed geschrokken een stap achteruit. Sarah keek haar triomfantelijk aan. 'Want a pease of me?'
|
|
|
Post by Madjic on Jan 30, 2008 17:21:00 GMT 2
June zakte een beetje onderuit, waardoor ze haar jurkje even omlaag moest trekken en leunde lekker tegen hem aan. "En ik van jou." Ze keek ook naar het meisje en grinnikte. "Ik mag haar wel. Ze is nu als een soort... lijfwacht. Lijkt tenminste zo."
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 30, 2008 17:30:16 GMT 2
Devon lachte. 'Ze is geweldig. Echt, die kleine worstelt met aloigators. Ze is slim en snel en ik lach me dood als ze bezig is. Echt, ze is een killer.' Ze zag er zo lefi uit, met haar blonde haren in een staart en blauwe ogen, maar toen ze het tweede meisje een volle kaakslag gaf, zag ze er eerder uit als een miiatuur boxer. 'En dat is dan jouw nichtje.' Alex grijsnde breed naar Devon en June. Devon alchte terug. 'Ja, we zien wel van wie ik mijn lef heb, absoluut van mdoerskant.' Daar moest de alledrie de neven om lachen.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 30, 2008 17:39:54 GMT 2
June lachte niet mee, ze keek geintereseerd naar het meisje. Ze voeld zich een beetje jaloers, omdat er niet aan moest denken iemand ook maar een haar te krenken. En als het wel gebeurde dan voelde ze zich schuldig en, zoals net, moest ze helemaal trillen daarna. Ze kreeg dan het gevoel dat iedereen het haar kwalijk nam. Ze jkon zichzelf niet eens verdedigen, behalve met de spreuken die ze kende maar dan was het nog maar de vraag of ze ze op dat moment durfde uit te spreken. Ze keek even naar Devon en vroeg zich af wat hij in haar zag. Ze was als een hulpeloos kind...
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 30, 2008 18:36:13 GMT 2
'Die zal een sterke man nodig hebben later. Iemand die haar in toom weet te houden. En ik dacht dat Shirie eng was!' Grinnikte Nick. Devon alchte. 'Ach, ik geloof dat ik nu meer van de levie meisjes ben. Je weet wel -hijkeek June ana en streelde haar gezicht - Die je een warm gevole geven van binennen je vrolijk maken. Meisjes die jij kan ebschermen, zodat je je stoer voelt. Als je Sarah als vriendin zou hebben, zou je je zwak voelen.' Hij lachte naar zijn neven die eht wel konden waarderen.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 30, 2008 18:42:05 GMT 2
June keek op uit haar gedachte toen ze merkte dat Devon het over haar had, maar toen ze begon te luisteren hoorde ze alleen 'vriendin zou hebben, zou je je zwak voelen.'. Ze voelde haar maag omdraaien, had hij het over haar? Voelde hij zich zwak met haar? Dan zou hij dat toch niet zeggen als ze erbij was? Ze keek hem met een mengeling van angst en twijfel aan.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 30, 2008 18:47:49 GMT 2
Devon keek ahar vreedm aan. 'Wat is er?' Vroeg hij verward. Alex stootte Nick aan. 'Hey, maar Karin is ook zo'n lief meisje toch? Zij moet ook beschermd worden.' Krain kwam overeind om Alex een schop te geven en Devon schudde geergerd zijn hoofd om ahar. 'Lief is nou neit eht woord. Eigenlijk ben ik allang blij dat ik nu eens een leif meisje heb. Ik heb eht zo gehad met al die bitches en arrogante meisjes... geen van hen geeft je zo'n fijn gevoel als een lief meisje doet.' Hij glimalchte weer naar June en agf haar een kus op haar mond. Karin snoof. 'Dat zeg je alleen omdat ik je heb gedumd.' Deevon keek op. 'Inderdaad. Een leif meisje had me neit gedumd en een uur later iets met mijn neef.' Ze wirepen elkaar dodelijke blikken toe. Devon keek als eerste weg, niet geboeid om alnger naar haar te kijekn. June was veel mooier...
|
|
|
Post by Madjic on Jan 30, 2008 18:52:17 GMT 2
June glimlachte weer gerustgesteld. "Nee, er is niets." Ze gaf hem een kus. "Maar jij bent ook lief, dus niet zeuren. Al ben ik wel volledig van jou afhankelijk als er hier een krokodil tevoorschijn springt, dus waag het niet dan je lef kwijt te raken.'
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 30, 2008 20:05:18 GMT 2
Devon grijsnde breed naar haar. 'Kijk, dat maakt eht zijn met een leif en onschuldig meisje nou zo leuk. Ze willen dat je ze beschermd, waardoor je je weer een echte man voelt, in plaats van een kledingrek met het shoppen.' Opnieuw goedkeurend gelach. Zelfs Karin deed mee en wierp een geintersseerde blik omhoog, maar Devon zag eht niet eens. Hij trok June nog dichter tegen zich aan.
'Over Crocks gesproken, wat dacht je van oude Willy pesten?' Alex stond grijnzend opp, onmiddelijk gevolgd door Nick en de andere neef. Devon bleef even zitten en grinnikte naar June. 'WIl je me in actie zien?'
|
|
|
Post by Madjic on Jan 30, 2008 22:30:33 GMT 2
June schudde haar hoofd. "Ik heb je al eerder gezegd dat ik dat niet van je verwacht, ik zou het niet durven." Ze keek naar de andere en grinnikte toen. "Ik ben wel wat anders dan jullie gewend zijn, denk ik, he?" Devons vraag drong olangzaam tot haar door. Liever wilde ze dat hij veilig hier bij haar bleef, maar aan de andere kant vond hij het vast leuk om te doen. "Echt wel! Zolang ik je maar heelhuids terug krijg."
|
|