|
Post by greenlightning on Jan 30, 2008 23:27:39 GMT 2
Devon knipoogde, stond voorzichtig op, hield nog even haar ahnd vast en rende toen ook naar het water. Ze cirkelden eromheen en lachten. Devon greep een stok en zag de krokodil het eerst. 'Over here, mates.' Met de stok sloeg hij een aantal keer op eht water, tot opeens het monester het water uitsprong en een aanval deed. Devon sprong grijnzend achteruit. Het beest bleef liggen, en draaide zich kwaad om toen ook Alex op het water begon te slaan.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 30, 2008 23:37:13 GMT 2
June slaakte een gilletje toen ze de krokodil zag en beet op haar lip. "Ow wees voorzichtig idioot." Mompelde ze zo zacht dat Devon het niet kon horen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 31, 2008 11:42:53 GMT 2
Met een grote sprong belandde devon in het water en zakte er tot zijn knieeb in weg. Hij waadde naar de overkant, terwijl zijn neven de krokodil bezig hielden en begon wat aarde met zijn handen weg te graven. 'Hey, mates. He's got babies! Can you believe that? Better be carefull, there must be a lady in ehre as wel..' Alsof hij toen pas besefte wat hij zei, klom hij op de kant, met zijn broek tot en met zijn knieen bruin en nat. Alex en de andere deden een stap achteruit en zochten eht troebele water door. 'You better be carefull, cousin,' Zei Nick tegen Devon. 'You're standing pretty close near the nest...' Devon knikte en liet zijn blik over het water gaan. 'Over there. Wow, she's pretty!' Lachte hij en wees naar een donekre schaduw die de kant van de jongens op bewoog. De gingen nog eits meer achteruit.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 31, 2008 13:54:18 GMT 2
June stond op en ging op het bankje staan om het beter te kunnen zien. Toen ze hoorde dat er ook een vrouwthje was begonnen haar benen te knikken. Een vrouwtje dat haar jongen bewaakte was onbetrouwbaar, zelfs een hond die al eeuwig bij haar baas is kan dan ineens aanvallen. "Be carefull! All of you!" Riep ze en keek bang uit haar ogen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 31, 2008 15:41:50 GMT 2
Devon volgde de schaduw en sl;aakte een kreet. 'Alex, behind you! Get out of the water!' Nick sprong al weg, maar Alex zat met zijn voeten vast in de modder. Karin gilde toen de krokodil omhoog sprong. Ze was half zo lang als het mannetje, maar alsnog groter dan Alex, zelfs al voor die tot zijn enkels in de drap zat. Hij kreeg de tijd neit om te schreeuwen.
'Bombaro!' Een helder gele straal raakte krokodil van de zijkant. Het monster vloog drie meter door de lucht, landde op de grond en bleef doodstil liggen. De ogen waren gesloten. ALex rilde en hapte naar adem, voor hij zijn blik op Devon richtte. De vlonde jongen stond met geheven toverstok, tot ver over zijn enkels in het water. Hij hijgde na, maar zijn ogen toonden voornamelijk opluchting. 'Mate... you killed a Croc!' Nicks ontzetting drong nauwelijks tot hem door. Hij hoorde Karin niet tegen Nick tekeer gaan, en zag ook niet hoe de grote krokodil van hen weg zwom.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 31, 2008 15:51:07 GMT 2
June slaakte een kreet en rende naar Devon toe. In zich vond ze de jongen van de krokodil zielig, hoe konden zo overleven zonder moeder? "Devon?" June stem sloeg halverwege zijn naam over en ze rende het water in. Het maakte haar niet uit dat ze nu helemaal vies werd, zowel haar jurkje als haar benen. "Devon, dat was geweldig, maar gaat het?" Vroeg ze, ondanks dat hij niet de gene was die bijna verslonden was.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 31, 2008 15:56:23 GMT 2
Devon ademde zwaar, het duurde even voor hij June opmerkte en knikte. 'How dare you find a Croc more importend than your cousin?' 'We nbever kill crocs!' Devon hoorde eht geruzie niet. Hij legde slapjes zijn armen om Junes heen en keke over haar schodeur naar Alex, die hem trillend aanstaarde. 'You're okey, mate?' Alex knikte en waadde door de modder naar hem en June toe. 'Never... thought I'd might became crocsnack. Always made fun of my mom for worriing..' Hij staarde wat beduusd voor zich uit. 'You saved me, Dave.' Devon knikte even. 'But I also kill a croc mom. We have tot take the babies somewhere else, till there adults. There not going to servive like this...' Alex knikte, maar maakte geen aanstalte om iets te doen. Devon evenmin.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 31, 2008 16:15:31 GMT 2
June rilde, ze wilde het liefste in huilen uitbarsten. Maar ze hield haar huilen en ikroop dicht tegen Devon aan. "Zou je de volgende keer als jullie met krokodillen gaan worstelen mij willen blinddoeken?" Zei ze met een zwak stemmetje en keek van Alex naar Devon.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 31, 2008 22:55:14 GMT 2
Devon knikte. 'Volgende keer zorg ik dat jij veilig binnen zit en lekker leuke dingen ana het doen bent. Met mij. Als ik gepakt was, had ik leiver niet gehad dat jij dat had gezien.' Hij glimalchte naar Alex, die ook glimaclhte en vervolgens begon te lachen. 'You're so fast! I didn't even see you move!' Devon grijsnde breed, weer volledig ontspannen. 'Rears of practice. Come on, you think I just laze around all day at school, do ya?' Hij aaide over Junes rug en plaatse een kus op haar ahren.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 31, 2008 23:30:11 GMT 2
June sloot haar ogen. "Dat is je geraden. En als dat beest jou had aangevallen en je had het overleefd... dan had ik je daarna vermoord." Ze snapte niet dat Devon zo rustig kon zijn, terwijl haar hart nog steeds geen normaal ritme gevonden had.
|
|