|
Post by greenlightning on Feb 1, 2008 16:50:41 GMT 2
Devon glimalchte. 'Goed om te weten,'zei hij en streelde haar gezicht. 'Thought you said you had such a sweety, she lookes like a tiger to me, mate.' Devon alchte om Alex en gaf hem een duw. 'She's a tiger when she wants to, but most of the time, she's sweet as a kitten.' Hij zuchtte even en keek opnieuw anar Nick en Karin. 'You know what I find worse about this? When it's over between her en Nick, she'll be coming after me, I just know it and... I can't jhit a girl can I? Though.,.. I killed a Croc..' Hij maakte zich zorgen. Niet dat hij voor haar zou vallen, maar dat hij haar anar de keel zou vleigen. Na hem op zo'n manier te dumpen, wilde hij het leifste dat ze zo ver mgoelijk bij hem vandaan bleef.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 1, 2008 17:36:25 GMT 2
June grinnikte. "A tiger? Me? No, only if I really, realyy, really have to." Zei ze ongeschudlig" Ze keek even naar Karin en schudde haar hoofd. "Ik ben een enorme dieren liefhebber. Maar ze zal toch moeten inzien dat zijn leven net iets belangrijker is dan die van een krokodil. EN anders dan moet ik het haar maar eens vertellen."
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 1, 2008 19:11:30 GMT 2
Devon zuchtte diep. 'Dat is nou juist eht prbleem. Zij ziet het wel in, maar hij niet. Daar is ze boos om, zij wil hem waarschijnlijk dumpen en dan ben ik weer intressant.' Hij schudde geergerd zijn hoofd. Alex lachte. 'Better you then me, mate. I never got what the two of you see in her. She's... not my type.' 'Mijne ook neit meer,'grijsnde Devon.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 2, 2008 0:21:09 GMT 2
June snoof even verontwaardigd. "Als ze jou wilt op wat voor manier dan ook, dan zal ze eerst door mij moeten. Want ik sta je niet zomaar af." Ze grinnikte even zacht. "Want ik vind haar vrij gemeen."
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 4, 2008 12:53:32 GMT 2
Devon en Alex lachten. 'Don't you worry 'bout a thing,' zong die laatste, heel wat zuiverder dan Devon ooit zou kunnen en grijnsde naar haar. 'He's crazy 'bout you. He wrote me letters about you, can you imagine? You're the second gril ever he did that with, but I have lost the number of Girls you had.' Dat laatste was tegen Devon, die breed grijsnte. 'So have I. I only remeber the importend ones. Or, the wans that I just keep walking into.' Zijn bli kbleef hangen op Karin, die hem inmiddels al lieve blikken toeweirp. Dfevon deed geschokt een stapa chteruit. 'It's already happeining. Let's move!'
Hij greep June vast om ahar middel, gooide haar over zijn schoduer en rende weg, springen over rostsen en boomstammen. Alex volgde hem, even sierlijk als hijzelf.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 4, 2008 18:08:50 GMT 2
June keek Devon nieuwsgierig aan. "Heb je echt dingen over mij vertelt?" Haar nieuwsgierigheid werd de kond gesnoerd toen Devon haar optilde en ze een kreet slaakte. "Devon laat me los!" Riep ze en probeerde haar jurkje recht te trekken.
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 4, 2008 18:27:04 GMT 2
Toen de schreeuwen van Karin en Nick al lang verdwenen waren, stopte Devon eindelijk. Alex liet zich op een rots zakken en begonm keuhard te alchen.l 'What an escape! This must be a record!' Devon zette June neer en lachte met zijn neef mee. 'Agree, mate. Damn, I don't know why, but I panicked when she looked at me! I just.. couldn't stay around ehr anymore. Sorry love.' Daty laatste zei hij tegen June, opeens weer beseffend dat hij haar als ene shooltas op zijn schouder had gehangen, maar hij had geen betere manier geweten om haar snel mee te krijgen.
Ze stonden in rood zand, omring door rotsen, met enkel een kleine stip in de verte, die de villa voorstelde. Een lichte groene waas was de tuin, maar ze waren wel ontsnapt.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 4, 2008 18:55:00 GMT 2
June streek verontwaaridgd haar jurk recht. "Je had me op z'n minste kunnen waarschuwen!" Ze keek om zich heen en zuchtte. "Ok, wat ben je nu van plan. Hier je de hele tijd blijven verbergen? Zo ken ik je niet Devon." Een grijns verscheen op haar gezicht. "Nooit gedacht dat je voor iets of iemand zou vluchten."
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 4, 2008 20:18:08 GMT 2
Devon keek haar verontwaardigd aan en sputterde wat tegen, teriwjl zijn neef van de rost af donderde en uit eht zicht verdween, maar hard bleef lachen. 'Ik ben neit bang, hooguit dat ik haar haar nek omdraai! Ik wil dat mens neit bij me in de buurt hebben. Ze is als een bij op de honing. Ze laat me neit emt rust! Ik had weinig andere keus. Of had jij de hele tijd willena anzien hoe ze emt me loopt te flirten en aan en om me heen hangt?' Hij leudne tegen de rots ana en sloeg zijn armen over elkaar. Wel beledigd, maar neit genoeg om boos te kunnen zijn.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 4, 2008 21:05:16 GMT 2
June trok speels een wenkbrauw op. "Als ze dat had gedaan, dan had ik haar vervloekt. Met het excus dat ik veels te veel van jou hou om me druk te maken over de woede van je familie." Ze liep naar hem toe en pakte zijn hand. "Je hebt me leren vliegen, nu hoop ik dat je me nog leert landen. En dat.... meisje gaat daar niet tussen komen."
|
|