|
Post by greenlightning on Feb 12, 2008 0:40:46 GMT 2
Devon deed alsof hij in huilen uit basrtte en sloeg zijn armen om haar heen. 'Oh love, we have3 tot make all these enrangements.... WE marry next week, is that okey with you?' Hij had groostet moeite om de lach van zijn gezicht te houden. Hij was zo neit toe aan trowuen.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 12, 2008 0:47:44 GMT 2
June begon te lachen. "As soon as possible, hon!" Veel gekker konhet toch niet worden. Ze wou bijna zeggen dat hij normaal moest doen, maar dat wilde ze helemaal niet.
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 15, 2008 14:22:47 GMT 2
Devon lachte. 'Did you hear that? I'm engaged!' Alex liet zich alchend tegen de rots aan zakken en sloot een oog half terwijl hij zijn hoofd schudde. 'Yeah right, like you would ever get marries. You're more frightend for marage, than Shirie's for spiders!' Het verbaasde Devon dat zijn neef zich dat nog herrinnerde./ Het klonk wat vreemd, maar eigenlijk wilde hij nu absoluut niet aan Shirie denken.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 16, 2008 0:22:26 GMT 2
June lachte. "Bang om te trouwen. Nee maar Devon, ik ontdek steeds meer dingen waar je bang voor bent." Zei ze plagend en draaide zich naar Alex. "Frightenof spiders, is that a pré or downpoint?"
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 19, 2008 15:04:00 GMT 2
Alex grijnsde breed. 'She looks so though, but she ran en screamed when she saw one! Climed op a tree to hide. It weas so funny. It's nor a pre, nor a con. It's just hilarious!' Deovn grijsnde breed. 'I fear non, but I have to admid... I don't feel like marring for a long time.'
|
|
|
Post by Madjic on Feb 20, 2008 11:25:44 GMT 2
"Well, no worries. It's not like you're forched to get married or something." Lachte June en gaf Devon een kus. "I don't get why most girles are so afraid of spiders, they're so little." June had besloten om maar gewoon engels te praten, dat was voor de andere misschien wel prettig.
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 25, 2008 20:44:59 GMT 2
Alex en Devon wierpen een grijnzende blik uit. 'Well, love,'lachte Devon toen hij zich weer tot June richtte, 'At Cuba, the spiders can be as big as my hand and with one bite the can kill you, paralise you and all... that's why she's so scared. Same here though.. the spiders are small, but deadly. If one of the tiny black spiders bites you.. we really need to hurray to get you to a hospitle, cause within fifteen minutes you'll be dead. I guesse that has something to do with it.' Hij wierp een blik op Alex die op neiuw omdodnerde van eht alchen.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 25, 2008 21:40:06 GMT 2
June keek van Devon naar Alex en weer terug. Ze was wel wat angstiger, maar hield haar hoofd geheven. Ze had wel gelezen over de spinnen, maar ze vergat telkens dat ze er echt waren. "Ow, still not worried." Zei ze rustig en glimlachte liefjes. "For I have a big and strong boyfriend whom I can push in front of me and whom will kill the big bad spiders." Ze keek Devon met smekende oogjes aan. "Won't you? For me?"
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 27, 2008 17:32:40 GMT 2
'Everything for you,'glimalchte Devon. 'I don't fear nothing. No Spiders, no Crocs, no nothing. But I'll protect you. You don't need to worry 'bout all thopse creepy insects. Thoug.. warn me when you feel something bite you, 'cause I don't want to risc you dieing here.' Alex lachte opnieuw. Ze kenden allebei de gevaren van hun land en vreesden niks. Toch zouden ook zij naar hun ouders rennen, gillend om een tegengif. Al hoewel, Devon misschien niet, maar Alex zeker.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 27, 2008 18:28:49 GMT 2
June glimlachte tevreden. "I know it, my big strong and too cute boyfriend will protect me!" Lachte ze vrolijk. Op dat moment had ze niet echt in de gaten wat ze zei, maar dit had ze waarschijnlijk niet op school gezegd, of als ze volledig bij de les was.
|
|