|
Post by greenlightning on Feb 4, 2008 23:49:26 GMT 2
Devon voelde een warmte van binnen, zoals de eerste keer dat hij haar zag. Dit was het meisje dat hij had gezien, dwars door die verlegen houding heen. Hij sleog zijn armen om haar heen. 'Ik zet je veilig terug op de grond, als het daar tijd voor is. Ik kan het ana als meisjes niet inzien dat ik alleen jou wil. daar wordt ik gewoon.. zo kwaad van. Ik wil geen roddels die jou ooit bereiken. Ik wil neit dat je ooit denkt dat ik je zou bedriegen.' Hij streelde haar gezicht en kuste haar voorhoofd, neus en lippen, zoals de eerste keer.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 4, 2008 23:56:46 GMT 2
"Ik hoop dat dat nog heel lang niet hoeft, want ik vertrouw je wat iedereen of zegt of mij wilt laten geloven. Jij bent de Devon die ik ken, de Devon die de keuze moest maken tussen Meija en mij. De Devon die zo gek was om dan nog voor mij te kiezen ook. De Devon naast wie ik altijd veilig ben en als hij bij me is ik alles aankan." Ze schudde haar hoofd. "Ik ben niet bang voor roddels of meiden die je willen inpikken. Niet omdat ik de illusie heb dat ik beter ben ofzo, maar omdat ik jou vertrouw."
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 5, 2008 0:03:23 GMT 2
'Je bent duizend keer beter dan wie dan ook en de ekuze boven jou en Mieja had neit zo moeilijk meoten zijn. Ze is geweldig, maar als ene gewone vreidnin. Zij is eht meisje waar je naartoe gata omdat je een perfect cadeau voor je vriendin wil kopen, maar geen idee hebt wat. Zij is het tiepe vriendin die naar je toe komt omdat ze de jognen waar zij opvalt neit snapt.' Hij zoende haar opnieuw. 'Jij bent het meisje dat me in vuur en vlam zet, elk moment. Die me je laat missen, elk moment dat ik neikt bij je ben. het meisje waar ik van droom. Ik wil je neit de roddels aandoen.'
|
|
|
Post by Madjic on Feb 5, 2008 0:14:56 GMT 2
June lachte verlegen. "Doe niet zo gek man." Zei ze met een stralend gezicht en een steeds harder kloppend hart. "Maar als het niet anders kan, dan kan ik het wle aan. En iedereen die jou zwart probeert te maken met die roddels, heeft een probleem. EN dat wilt wat zeggen voor een non-agressief persoon."
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 5, 2008 15:47:51 GMT 2
Devon grijsnde breed en trok haar tegen zich, speels grommend. 'Ik zei toch dat je een tijger bent? Mijn tijger. Zolang je je klauwtjes neit naar mij uitslaat vind ik het allemaal goed.' Hij streelde haar gezicht en glimalchte tevreden. Ze was leif, maar werd emt de dag streker en zelfverzekerder. Hoe emer zew groeide, hoe leuekr hij haar vond.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 5, 2008 18:03:42 GMT 2
June keek naar haar nagels. "Nou ligt eraan in welke situatie." Ze gleed met haar nagel zacht over zijn wang en lachte. "Maar normaal zal ik dat nooit doen hoor. Je bent veels te leuk om pijn te doen."
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 7, 2008 23:43:58 GMT 2
Devon lachte. 'Ik ben ook neit bang dat je mij pijn doet hoor. Ik ben super stoer. ik kan alles aan.' Hij knipoogde naar haar en grijsnde vrolijk. 'Toch... hoe sterk je ook bent, ik zal er altijd zijn om je te beschermen, of je dat nou wil of niet.'
|
|
|
Post by Madjic on Feb 8, 2008 0:24:10 GMT 2
"Ow, maar dat vind ik niet erg, absoluut niet. Sterker nog, ik ga er zelfs van uit. Ik denk namelijk niet dat dit een hedendaagse... sterkte is." June wist dat ze op school deze lef niet zou hebben, daar was ze te bang voor andere en bang dat ze mensen pijn zou doen ofzo.
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 12, 2008 0:04:06 GMT 2
Devon alchte. 'Dat is dan afges[porken. dan zal ik je altijd beschermen en voor je opkomen, en je vrolijk toejuichen als je een van je tijgerbuien hebt. Kun je daarmee leven?' Hij lachte vrolijk. Ondanks alles.. was het toch eigenlijk wel erg gezellig. Alex kroop weer half tevoorschijn met ene vrede grijns op zijn gezicht. 'So, the two of you are getting married?' Devon liet zich doodgemeodereerd op zijn knie zakken voor June en deed of hij een doosje met een ring voor zich hield. 'My, love, will you, unofficiel, marry me?' Hij glimalchte erbij. Zelfs als ze ja zei, dan nog waren ze net verloofd. Het was voor de grap, hij hoopte dat zij dit ook begreep.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 12, 2008 0:12:45 GMT 2
"Kan ik wel mee leven denk ik." Grinnikte June. Haar hart sprong over toen Devon op zijn knie ging, maar zuchtte opgelucht toen ze merkte dat het een grap was. Ze twijfelde even of ze mee moest spelen of hem gewoon maar voor gek verklaren. Het twijfelen duurde niet echt lang. Ze lefde haar handen op haar borst en keek semi-geschrokt. "Ow Devon toch!"Riep ze. "I thought you never asked! But ofcourse!"
|
|