|
Post by melien on Feb 20, 2008 20:53:45 GMT 2
Joanna opende haar mond om iets te zeggen, maar Rose was haar voor. "Misschien doet ze het wel voor een kus." zei ze met een grijns. Ze kon wel zien wat er in Joanna gaande was, daar kende ze haar lang genoeg voor. Deze keek haar echter alleen maar ontzet aan. Eerst was de kleur een beetje verdwenen, voordat ze langzaam rood begon te worden. En niet zo'n beetje. Ze sloot haar mond weer toen ze merkte dat deze nog open stond, en vermeed het om naar Eric te kijken. Het liefste wilde ze zich verstoppen. Ze draaide zich op haar buik en keek de andere kant op, om haar rode gezicht tenminste nog een beetje te verhullen door het haar wat voor haar gezicht viel.
|
|
|
Post by Krista - on Feb 23, 2008 16:18:10 GMT 2
Eric viel een beetje stil door de plotselinge opmerking van Rose maar moest desondanks grijnzen. "Doe je het dan wel?" zei hij in een poging lief te klinken en knipperde een paar keer met zijn ogen "je wilt niet weten hoe blij je me dan maakt"
|
|
|
Post by melien on Feb 23, 2008 16:23:32 GMT 2
Ze had wel ja willen zeggen, maar durfde het niet. Ze schudde haar hoofd. "Hoe groot is de kans dat jullie twee ophouden met zeuren voordat ik zing?" vroeg ze na een poosje. Ze draaide zich weer om en hoopte maar dat haar rode gezocht gereduceerd was tot een lichte blos. Wat gelukkig gedeeltelijk ook zo was. "Die kans is vrijwel nihil." zei Rose met een zelfvoldane glimlach. Ze wist dat als Eric hetzelfde antwoord gaf Joanna zou zingen.
|
|
|
Post by Krista - on Feb 23, 2008 22:24:37 GMT 2
Eric deed alsof hij hier heel lang over na moest denken en staarde peinzend uit "Nou, die kans is ongeveer nul komma nul nul nul een op duizend, en- laat maar, die kans is er niet". Hij grinnikte even en keek haar vrolijk aan, terwijl hij zich uitgebreid begon uit te rekken.
|
|
|
Post by melien on Feb 24, 2008 0:17:59 GMT 2
Joanna verdraaide haar ogen. "Welk liedje?" vroeg Rose stralend aan haar. "Jij kent me te goed." zei Joanna met een zucht. Ze dacht er even over na. "Onze laatste." antwoordde ze na een poosje met een glimlach. Rose liet zich dit geen twee keer zeggen en zette het liedje in. Ze begon zachtjes te zingen en Joanna viel al gauw in. Eerst zachtjes, maar na een tijdje leek het alsof er helemaal niets lsechts in de wereld was, Joanna voelde zich vrij als een vogel. " Ohhh...
I think I could like you I Already do Feelings can grow but They can go away too You're takin my hand Lookin into my eyes Don't be in a rush to Get me tonight
I feel something happening Could this be a spark? To satisfy me baby Gotta satisfy my heart
Do you know how to touch a girl? If you want me so much First I have to know Are you thoughtful and kind? Do you care what's on my mind? Or am I just for show? You'll go far in this world If you know how to touch a girl" ( *klik*)
|
|
|
Post by Krista - on Feb 24, 2008 9:13:21 GMT 2
Eric was zelf nogal verbaasd dat het gelukt was om Joanna te laten zingen, maar was toch erg tevreden met het resultaat. Rose had niet gelogen, Joanna kón geweldig zingen. Naarmate hij meer over haar kreeg te weten, begon hij haar steeds leuker te vinden dan hij haar al vond.
|
|
|
Post by melien on Feb 24, 2008 10:35:58 GMT 2
Een glimlach kwam te voorschijn gekropen. Joanna had niet eens door toen Rose ophield met zingen in het midden van het liedje. Ze bleef gewoon doorzingen tot het einde van het liedje. Daarna liet ze zich achterover vallen in het gras. "Zo, dat was de eerste en laatste keer sinds 6 jaar." zei ze daarna vastbesloten. Rose zette een pruillip op. Ze was zo blij geweest dat ze Joanna weer aan het zingen had gekregen. Dit had zij namelijk niet meer gedaan sinds haar moeder dood was. MAar ze wist dat als ze nu door zou zeuren het alleen maar averechts zou werken. "Zie je nou wel? Je kan het nog wél."
|
|
|
Post by Krista - on Feb 27, 2008 20:43:32 GMT 2
"Ik vond het erg goed" merkte Eric op en keek Joanna grijnzend aan, en vroeg zich af of ze het toe zou laten als hij een arm om haar heen zou slaan. Hij zou het zo wel proberen, maar nu zou hij het hier bij laten. Hij knikte bewonderend "Je hebt echt een énorm goede stem Jo" zei hij dan en glimlachtte even, en keek haar lachend aan.
|
|
|
Post by melien on Feb 27, 2008 20:50:37 GMT 2
Joanna bloosde. Ze durfde Eric niet aan te kijken. Ze wilde echter tegelijkertijd hem knuffelen. Ze wist niet wat ze moest doen. Ze opende haar mond om iets te zeggen, maar wist uit eindelijk niet wat, dus deed ze haar mond maar weer dicht. "Nou hoor je het ook een keer van een ander. En hou er nou eens over op. Dat het is gebeurd betekend nog niet dat je nooit meer mag zingen." Rose dacht geen twee keer na over wat ze zei, anders had ze dat neit gezegd. Ze wist hoe gevoelig de dood van Joanna's moeder lag.
|
|
|
Post by Krista - on Feb 27, 2008 21:16:37 GMT 2
Uit een plotselinge opwelling sloeg Eric zijn arm om Joanna heen. Hij was niet echt van plan geweest om haar te behandelen als ieder ander meisje, want Joanna was speciaal, maar dit was een goed moment. Daarbij was hij veel langer bezig bij Joanna, wat ook wel goed was.
|
|