|
Post by melien on May 13, 2008 22:50:00 GMT 2
"Nee, je deed niks fout. Zij is tenslotte degene die moeilijk is wat vertrouwen aangaat. En dan vernaasd het me dat je een knuffel krijgt." zei Rose rustig. Ze had niet eens echt door dat ze het nu wel tegen Eric had en wel over haar vriendin. Ze hield zichzelf makkelijk boven water en keek Eric lachend aan. "Ik verwachtte niets hoor, maar het was gewoon een observatie." reageerde ze rustig. Joanna had zich omgedraaid naar Eric en zag Rose inmiddels ook weer. Ze snapte echt niet wat ze aan het doen was. Ze dacht nog enkele seconden na maar dook daarna weer onder water. Ze zwom weer terug naar het tweetal en trok eerst Rose aan haar enkel onder water. Dit ontlokte een geschrokken kreet aan Rose's lippen voordat ze onder water verdween.
|
|
|
Post by Krista - on May 15, 2008 7:05:54 GMT 2
"Dus eigenlijk deed ik het.. vrij goed" zei Eric en grijnsde breed, met een soort van trots in zijn stem doorgeklonken. "Nou, dat is dan ook weer mooi. Behalve dat het vogeltje is gaan vliegen". Hij duidde hierop op Joanna, die hij niet meer had gezien toen ze onder water was gegaan. Net had hij dit uitgesproken of hij hoorde Rose een gilletje slaken en onder water verdwijnen. Of dit was een aanval van de reuzeninktvis.. of het was Joanna. Hij hoopte op het laatste,
|
|
|
Post by melien on May 15, 2008 9:25:20 GMT 2
Het verbaasde Rose helemaal niks toen ze Joanna zag. Ze barstte nog net niet in lachen uit aangezien ze onder water was, maar ze bleef wel onderwater. Zonder woorden of signalen te gebruiken was er vrijwel meteen een plan bedacht. Joanna en Rose pakten tegelijk alletwee een enkel van Eric vast en trokken hem onderwater. Het was wel erg gezellig zo onder water, alleen zou er al snel een probleem ontstaan wat het ademhalen betrof. Maar dat kon Joanna vrij weinig schelen.
|
|