|
Post by \\ Jess' on Dec 23, 2007 17:59:11 GMT 2
"Je hebt mij en Terees. Ze mocht je wel hoorde ik" Ze knikte. "En ik mag je ook. Dus dat zit wel goed. Ze mag Shinami ook. Tja dan zit het helemaal goed" ze stak haar duim op. Daarna keke ze naar Alex. "Ik denk het wel, hij zou me nooit zonder reden achterlaten. En hij weet dat hij atlijd kan terugkomen" Ze knikte. Ja dat kon hij. Maar misschien als vriend. Niet als vriendje.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 23, 2007 18:03:59 GMT 2
Alex glimlachtte "Dan heb ik nu drie vrienden" Het was een grote vooruitgang vondt hij. Op een dag leerde hij twee andere meiden kennen. "Wie weet, straks krijg je morgen een uil met zijn excuses en het nieuws dat hij helemaal niet blijft, alles is mogenlijk als je het maar hoopt, wenst of gewoon weet"
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 23, 2007 18:23:02 GMT 2
Ze knikte. "Drie vrienden, en een groot verhaal van mij" Ze beet op haar lip. Ze vond hem aardig, en ja. Ze beschouwde hem nu al als een vriend. Dat was simpel. "Nee, dat gebeurt niet. Hij staat achter zijn besluiten. Misschien wou hij opnieuw beginnen, samen met zijn ouders. Ik weet het niet" Ze haalde haar schouders op.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 23, 2007 18:26:44 GMT 2
"Alles komt uiteindelijk toch weer goed" Eventjes knikte hij, bijna alles kwam weer goed. "In ieder geval krijg ik het nu koud, volgende keer toch maar een jas mee nemen" mompelde hij meer tegen zichzelf dan tegen Tatyanna.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 23, 2007 18:30:27 GMT 2
"Ik denk het wel" Ze keek even naar de struik en toen weer terug. Ze deed haar muts af en zette die op zijn hoofd. "Nu niet meer vind ik" Ze grinnikte terwijl ze naar het resultaat keek. "Het staat je nog ook' Ze kwam iets omhoog. "Misschien kunnen we ons warm wandelen?" Ze keek hem vragend aan.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 26, 2007 14:02:49 GMT 2
Alex grinnikte om de muts die ze op zijn hoofd had gezet. "Is goed hoor, maar weet je zeker dat je,je muts zelf niet nodig hebt?" vroeg hij met een klein vraagteken op zijn gezicht. Hij kwam wel overeind en veegde de overige sneeuw van zijn kleren.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 28, 2007 12:31:08 GMT 2
Ze schudde haar hoofd. "Ik heb genoeg haar om mezelf warm te houden op mijn hoofd" Ze kwam overeind en ging de truik uit. Ze veegde het beetje sneeuw van haar broek af. "Waar lopen we heen, of nouja welke kant op?" Ze keek Alex wat vragend aan.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 28, 2007 14:11:11 GMT 2
"Die kant?" Alex wees willenkeurig een kant op, tussen een aantal struiken was nog net het stukje van een beginpad te zien. Die of naar de zandpaden kon gaan of naar het kasteel.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 28, 2007 16:03:55 GMT 2
Ze knikte terwijl ze rustig begon te lopen. "Mag ik een vraag stellen? Ben je nu verliefd op iemand?" Ze keek hem vragend aan. MIsschien een brutale vraag. Maar ze was er wel benieuwd naar. "Want als dat niet zo is, maken meisjes een grote fout" Ze beet zachtjes op haar lip.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 28, 2007 18:31:04 GMT 2
Door de vraag keek hij verrast op, maar schudde tenslotte zijn hoofd "Nee, ik ben momenteel niet verliefd, ben het eens geweest maar verder niet bepaald, ik ga niet af op het uiterlijk, ik neem liever hoe iemand is aan de binnenkant, ookal heeft die een gezicht vol puisten als voorbeeld" Hij keek haar eventjes aan en vroeg tenslotte "Hoezo maken ze een grote fout?'
|
|