|
Post by \\ Jess' on Dec 31, 2007 15:55:10 GMT 2
Ze lag lachend op de grond. Ze keek naar Alex en pakte zijn hand. "Poeh poeh" Ze ze terwijl ze de sneeuw van haar kleding klopte. Ze keek hem aan met een uitdagende grijns en begon weer sneeuw op te rapen.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 31, 2007 17:04:58 GMT 2
"Nee,ik waarschuw je, doe het niet" Alex raapte ook snel sneeuw van de grond om daar een sneeuwbal van te maken. Als zij zou gooien zou hij terug gooien.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 31, 2007 17:41:27 GMT 2
Ze kwam overeind en keek hem heel onschuldig aan. Toch gooide ze hem en pakte snel weer wat sneeuw. Maar dat zou toch overbodig zijn. "Je doet maar, ik ben niet van suiker" Ze grinnikte terwijl ze zich omdraaide, ze was klaar voor een sneeuwbal.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 1, 2008 14:59:52 GMT 2
Alex grijnsde en gooide toch de sneeuwbal aangezien hij ook geraakt werdt door die van haar. "Gaan we plagen met sneeuwballen gooien?' vroeg hij lachend. Hij bukte zich om een nieuwe sneeuwbal te maken.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 5, 2008 20:23:18 GMT 2
ze lachtte en liet haar sneeuw vallen. Ze rende op hem af en sprong op hem om daarna de sneeuw uit zijn handen te duwen. "Ja, lief ben ik hé Ze probeerde nog steeds het sneeuw weg te duwen.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 6, 2008 13:55:02 GMT 2
De sneeuw viel inderdaad uit zijn handen. "Wat ben je van plan? Me onder te duwen in de sneeuw of gewoon mij plagen zodat ik geen sneeuw meer naar je kan gooien?' vroeg hij terwijl hij een rondje draaide met haar.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 6, 2008 14:14:23 GMT 2
Ze grinnikte terwijl ze van hem afging en weer belandde in de sneeuw. Ze bleef nu maar liggen met een big smile op haa rgezicht. Ze gooide wat sneeuw naar hem en begon een sneeuw poppetje te maken. "Beide" zei ze terwijl ze naar hem keek.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 6, 2008 14:18:06 GMT 2
"Beide? Hm...ik wordt wel geraakt door sneeuw maar ik ben nog niet erdoor bedolven" Hij ging ook zitten in de sneeuw en keek hoe ze een sneeuwpopje maakte. "Waarom maken we geen grote?"
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 6, 2008 14:20:30 GMT 2
Ze dacht even na. "Dan moet ik dat maar even doen dan" Ze begon nog meer sneeuw te gooien. Maar hield op toen hijweer wat zei. Ze kwamo evreind. "Ja, net zo groot als jou" Zei ze terwijl ze een kleine sneeuwbal maakte en deze door de sneeuw begon te rollen.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 6, 2008 14:22:44 GMT 2
Alex grinnikte "Dan ben je nog even een tijdje bezig denk ik" Hij begon ook een hoopje sneeuw te maken om daar een sneeuwbal van te maken. Deze rolde hij daarna in de sneeuw om het tot een grotere bal te maken. "En..hoelang zullen we erover doen denk je?'
|
|