|
Post by \\ Jess' on Dec 29, 2007 0:15:36 GMT 2
Ze grijnsde. "Dus je valt niet op mij qua uiterlijk. Eindelijk is iemand die iemand neemt zoals diegen is. Iedereen vind me lekker, of een hottie. Maar ik ben heel anders. Ik heb ook nog hersens hoor..." Ze grinnikte. "Omdat je echt een lieve jongens bent" Ze knipoogde naar hem.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 29, 2007 16:14:54 GMT 2
Alex grinnikte "Aan de buitenkant zie je niet hoe iemand aan de binnenkant is, ookal neem je iemand voor zijn uiterlijk, straks vindt je hoe degene is aan de binnenkant niks" Hij glimlachtte en zei "Dat laatste neem ik als een compliment, wat het ook wel geweest zou zijn?'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 29, 2007 16:23:02 GMT 2
Ze knikte. "Ja, je hebt inderdaad gelijk" Ze keek even naar hem en grijnsde. "Nou, je hoort van iemand dat je een lieve jongen bent. Dat is toch een goed teken?" Grinnikte ze. "Grappenmaker" Ze schudde haar hoofd.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 29, 2007 16:28:40 GMT 2
"Een goed teken is het wel, dat betekend dat ik niet gehaat wordt of althans, een heel stuk minder, op die twee na met wie ik niet meer bevriend ben omdat ik er een wou helpen" Wat maakte het ook uit? "Jij zal vast een uitgebreidde vriendengroep hebben"
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 30, 2007 18:30:25 GMT 2
Tatyanna zuchtte en schudde haar hoofd. "Het is hoe je het bekijkt, ik beschouw echte vrienden die voor mij door het vuur gaan als echte vrienden. De rest valt uit de boot." Ze keek even naar hem. "Dus het valt wel mee. Maar heel veel vrienden hebben is ook niet alles, als je maar gelukkig bent met wat je hebt" Zei ze met een grijns.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 30, 2007 19:16:28 GMT 2
Alex knikte "Wat je hebt en wat je krijgt, ik ben al blij met een zakje zout! Ookal raad ik je dat af om ooit aan mij te geven" zei hij lachend. "Het is altijd een raadsel voor me waar meiden nou echt blij mee zijn"
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 30, 2007 19:39:38 GMT 2
Ze lahctte terwijl ze hem even raar aankeek. "Een zakje zout, maf!" Ze gaf hem een zachte duw. "Met liefde, of nouja ik dan. Verder hoeft het niet voor mij hoor" Ze haalde haar schouders op. Voor haar hoefde al die diamanten en gouden ringen niet. Maar het was wat je wou natuurlijk.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 30, 2007 20:15:56 GMT 2
"Hm.. logish antwoord" zei Alex die net niet zijn evenwicht verloor toen ze hem een zachte duw gaf. '" En ik denken dat ik zou vallen" mompelde hij tegen zichzelf. Maar hij glimlachtte wel.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 30, 2007 20:20:50 GMT 2
Ze grinnikte om hem terwijl ze sneeuw van de grond afraapte en dat naar hem gooide. "Lekker puh!" Ze grinnikte en rende weg. "Ow, Sneeuw bells, Sneeuw bells. Gooi een sneeuwbal op Alex. Ow what lol it is to rijden" Lachte ze, maar keek niet uit waar ze liep, en viel op de grond. Lachend, maar ook met pijn.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 31, 2007 13:55:50 GMT 2
De sneeuw raakte hem inderdaad, dat had hij niet echt verwacht. 'Pas op waar je loopt" Hij stak een hand naar haar uit, deels geschrokken maar deels met een grijns. De sneeuw klopte hij nog snel van zijn schouder en uit zijn haren.
|
|