|
Post by greenlightning on Jul 29, 2007 0:01:34 GMT 2
Terry snoof. 'Zou ze hen zeggen dat ze dat drankje wel ahd uitgevonden? Nee, beter van niet. Laat ze maar aanmodderen. Als ze haar konden helpen haar vader terug te krijgen.. dan zou ze hen nooit hun eer willen aanvallen. 'Graag. Als jullie dat echt willen doen.' Ze keek beide jongens dankbaar aan. 'Ga inderdaad maar slapen. Ehm.... Ik zie Reita wel in de leerlingenkamer. Ik weet niet in welke afdeling jij zit...'
|
|
|
Post by ruka on Jul 29, 2007 0:06:21 GMT 2
'Grif natuurlijk' zei Uruha lachend en sloeg een arm om Reita's heup. Reita lachte even. En ze keken even naar Terry. 'Ik stuur je wel een uil' mompelde Reita rustig. Hij bukte en Uruha ging op zijn rug zitten. 'Dan zien we je wel in de leerlingen kamer, of je moet natuurlijk meekomen'
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 29, 2007 0:09:35 GMT 2
Terry dacht even na. Toen schudde ze haar hoofd. 'ik denk.. dat ik nu leiver even alleen ben. Sterk maar aan. Slaap lekker.' Ze glimlachte naar Uruha en wendde zich blozend tot Reita. 'en jij ook. Bedankt voor alles. Jullie allebei.' Ze draaide zich om en liep weg. Ze wilde om kijken, maar durfde dat neit. Ze zou ze snel genoeg weer zien in de leerlingenkamer.
|
|
|
Post by ruka on Jul 29, 2007 0:13:42 GMT 2
Reita zwaaide vlug en liep toen rustig naar boven naar de leerlingenkamer.
|
|