|
Post by greenlightning on Jul 28, 2007 19:47:23 GMT 2
Heerlijk. Terry genoot van de wind door haar lage, zwarte haren. Ze keek rond. Het was stil. Ze had meer beheofte aan gezeldschap op het moment, maar gelukkig was Reita er. Dan was ze neit helemaal alleen. Toch zou ze wel behoefte hebben aan afleiding. Misschien kon hij dat verzorgen?
|
|
|
Post by ruka on Jul 28, 2007 20:31:51 GMT 2
(WAT VERWACHT JIJ VAN REITA? ) Reita ging tussen de rozen liggen. 'Heb jij een speciale gave?' vroeg hij toen met een lachje.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 28, 2007 20:41:10 GMT 2
(niks, hij is jouw char xD)
Terry bloosde. 'Niet echt. Ik ben een animagus, maar eigenlijk houd het daar wel mee op. Nou, ik kan goed dranken maken. Eigenlijk alle drankjes. Dat... is een hobbie.' Ze ging naast hem zitten met haar benen opgetrokken en sloeg haar armen eromheen. Ze vertelde hem maar neit dat ze probeerde om haar vader terug te halen uit de dood.
|
|
|
Post by ruka on Jul 28, 2007 20:51:38 GMT 2
'Stoer' zei hij met een lachje. 'Ik ben alleen goed in spreuken, ik kan alleen maar drankjes maken uit mijn hoofd, voor verschillende zaken. Ik heb nu bijna een spreuk gemaakt dat je met de geest van iemand kan praten die dood is' zei hij met een lach. 'En een drankje ben ik bezig met maken, maar ik weet nog niet wat voor effect die zal hebben. Het is wel een sterke drank. Ik moet hem nog uittesten' Hij keek naar Terry. "bloosde ze nou? omdat ik dat vroeg?" dacht hij in zichzelf.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 28, 2007 20:54:17 GMT 2
Terry keek op. 'Praten met de doden?' Haar hart klopte als een gek. 'Werkt dat alleen voor jezelf, of ook voor anderen. Kan je me die spreuk leren?' Ze sprak snel, zonder adem te halen. Ze staarde hem aan, met iets dat op waanzin leek, maar niks meer was dan hoop. Ze kopn met haar vader praten...
|
|
|
Post by ruka on Jul 28, 2007 21:02:04 GMT 2
'Het werkt voor veel mensen, voor iedereen, alleen is de spreuk een ander verhaal. De spreuk lijkt makkelijk, maar je moet er een speciaal iets voor hebben. Het kan je dood zijn als je hem uitspreekt. Misschien moet je het aan Hunter of Uruha vragen, die kennen hem ook, Uruha heeft hem op een of andere manier bedacht, en kan hem zonder moeite doen, voor mij kan het mijn dood worden. Wil je dat ik ze roep?' Hij keek haar met een glimlach aan, ze zal wel iemand willen zien, iemand die heel dierbaar voor haar is.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 28, 2007 21:19:24 GMT 2
Terry staarde hem aan. Haar blik verzachtte en tranen glommen in haar ogen. Ze wendde haar hoofd af. 'Nee, ik wil dat niet. Ik wil graag... iemand spreken, maar dat is het niet waard, als het jouw leven kan nemen. Dan...' Ze kon haar zin niet afmaken. Haat keel was dik geworden.
|
|
|
Post by ruka on Jul 28, 2007 21:29:40 GMT 2
Reita Kroop naar Terry toe en sloeg zijn armen om haar heen. 'Rustig maar het is goed, Uruha gaat er niet dood van, en Hunter ook niet'
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 28, 2007 21:49:34 GMT 2
Terry keek op. Even glinsterde een sprankje hoop in haar ogen. 'Hunter... misschien wil hij het voor me doen.. Weet je zeker dat hij het overleeft? Ik wil niemand in gevaar brengen.. om met een dode te praten.' Hoe graag ik dat ook zou willen...
|
|
|
Post by ruka on Jul 28, 2007 22:12:46 GMT 2
'Nee, hun hebben iets speciaaals in spreuken enzo, die zijn daar geweldig in' Reita floot en toverde een perkament en hij schreef daar iets met zijn toverstok op, zijn uil kwam aanvliegen en hij gooide het papiertje de lucht in. Een paar minuten later kwam Uruha rustig aanlopen. 'Daar is hij al, je kan hem vertrouwen, hij is een goede vriend van mij. En hij is een dotje, zeggen de meeste meisjes dan'
|
|