|
Post by melien on Jul 31, 2007 11:49:54 GMT 2
"Ja, zeker wel. En hoe is het nou met Floor en jou gegaan?" vroeg ze nieuwsgierig. Was er iets gebeurd? Nu wilde ze het wel weten.
|
|
|
Post by Merel on Jul 31, 2007 11:57:32 GMT 2
"Uuh.. Zogezegd.. Op een bijzondere manier.." Zei ze lachend... Ze dacht even na over haar verhaal.. "Nou ja, je weet dat we eerst gewoon hebben gedanst.. Nouja ik was Florian meer aan het uitdagen omdat hij nou niet echt een ster is in dansen." Zei ze en grijnsde even naar Elvira.. "Toen kwam er een rustig nummer, en nouwja hebben we gezoent.." Zei ze en grinnikte.. "We waren beide een beetje verbaast volgens mij.. Want toen er een ander nummer kwam stonden we een beetje vaag te kjiken! Maar toen zijn we naar buiten gegaan, en hier heen gegaan.. Naar de beukwilg.." Zei ze en keek naar de beukwilg.. "We hebben hier gewoon een tijdje gelegen en liggen kletsen.. Nouwja, in het begin wisten we niks te zeggen." Zei ze en giegelde weer.. Iets wat zelde voorkwam, dat zij en Floor niks wisten te zeggen,.. "Florian zei dat hij iets Spannends wou doen, maar hij wou steeds niet zeggen wat.. Toen ging ik hem 'Martelen..' Ofwel keitelen.. Waardoor hij wegrolde en ik ook en we bij de beukwilg belande.. Toen zijn we aangevallen door de Beukwilg... " Zei ze grinnikend.
|
|
|
Post by melien on Jul 31, 2007 12:03:47 GMT 2
Elvira schoot in de lach. "Volgens mij had iedereen een happy end tijdens het gala. De tijd dat ik er was zag je bijna alleen maar klef gedoe." zei ze grijnzend. Toen drongen de woorden pas goed tot haar door. "Jij en Floor wisten niks te zeggen?!" riep ze verbaasd uit. Dat had ze nog nooit meegemaakt.
|
|
|
Post by Merel on Jul 31, 2007 12:09:02 GMT 2
Mariël moest lachen om de ractie van haar vriendin.. "Jaa je hebt het goed gehoord.. Wij wisten niks te zeggen.. We lagen er eerst zo van.. Dus..... Jaa dus.... Eeeuuhh..." Zei ze grinnikend... Maar het klopte wel.. Dat was best een gestoord moment geweest.. "Maar ik moet zeggen, nadat we die aanval hadden overleefd.. Was het wel gezellig.. En ik denk niet dat ik die avond ooit ga vergeten.. Hij is gewoon zooo geweldig.." Zei ze endroomde al half weer weg.
|
|
|
Post by melien on Jul 31, 2007 12:33:25 GMT 2
"Iemand zal een geheugenwis spreuk uit moeten spreken voordat ik die avond zal vergeten." zei ze zachtjes en dacht weer terug aan de magische avond.
|
|
|
Post by Merel on Jul 31, 2007 12:39:29 GMT 2
"Pff.. Ik denk dat er heel wat meer voor nodig is dan een Geheugen spreuk!" ZEi ze grijnzend maar had het gevoel alsof het wel klopte.. ZE zou het niet vergeten.. "Hij is gewoon zo veel beter dan die andere.." Zei ze en bedoelde Xander.. ZE had een keer eerder een vriendje gehad, wat uiteinderlijk een regelrechte ramp was geweest...
|
|
|
Post by melien on Jul 31, 2007 12:50:04 GMT 2
"Dat geloof ik graag." zei ze, ze wist wie Mariel bedoelde. Van Roc en Carmen had ze gehoord dat hij niet om uit te staan was. "Jij en Floor zijn nu een stel, of was het een one night stand?" vroeg Elvira. Ze wist het antwoord wel maar vroeg het maar voor de zekerheid.
|
|
|
Post by Merel on Jul 31, 2007 12:53:52 GMT 2
Mariël grinnikte... "Wat denk je zelf?" Zei ze en grijnsde breed.. "En jij? Ik denk meer dan een One Night Stand?" Zei ze en wist ook het antwoord al.. Daar kende ze Elvira té goed voor.. "EN ik meen het, je weet het zelf wel, Vergeleken met Xander.. is Florian echt een heer." Zei ze en grijnsde.. Florian een heer??
|
|
|
Post by melien on Jul 31, 2007 13:15:19 GMT 2
"Florian en een heer?!" vroeg Elvira lachend. "Vergeleken bij Xander Loir wel ja." zei ze grinnikend. Het klonk eigenlijk best wel raar. Ze ging op haar rug liggen en keek naar de sterren. Ze zag Draco weer. "Daar heb je draco weer." zei ze glimlachend. Ze dacht terug aan de soort van astronomie les bij het meer.
|
|
|
Post by Merel on Jul 31, 2007 13:18:19 GMT 2
Mariël was er niet helemaal bij geweest en verstond allen 'draco'.. ZE keek verbaast naar Elvira.. "DRaco? Wat Draco? Draconic van onze school hier? " Vroeg ze verbaast.. Haar gedachtes waren even afgedwaald en ze keek nu vragend naar Elvira..
|
|