|
Post by melien on Jul 31, 2007 17:23:03 GMT 2
"Niet dat dat ooit iets uitmaakt." zei ze, doelend op het feit dat het wel nooit uit zou gaan. Hoop ik., voegde ze er echter in gedachten nog aantoe.
|
|
|
Post by Merel on Jul 31, 2007 17:30:02 GMT 2
"Nee denk het niet hoor!"Zei ze lachend.. "Nou voorlopig nog niet.. En ik wel er ook niet aan denken ook!" Zei ze en keek weer naar de sterren.. Nee voorlopig niet.. Ze hoopte heeeeel lang niet...
|
|
|
Post by melien on Jul 31, 2007 17:32:30 GMT 2
"Als het aan mij ligt duurt het eeuwig." zei Elvira. Ze hoopte maar dat het zo uit kwam. Ze wilde Roc nooit meer kwijt.
|
|
|
Post by Merel on Jul 31, 2007 17:35:46 GMT 2
Mariël glimlachte.. "Voor mijn part ook." Zei ze.. ZE ging op haar buik liggen en keek naar Elvira.. "Trouwens.. Hoe zoent Roc eigenlijk? Niet dat ik hem wil zoenen, maar gewoon een vraagje.." Zei ze lachend..
|
|
|
Post by melien on Jul 31, 2007 17:38:40 GMT 2
"Lekker.... ik weet niet hoe je het zou moeten uitleggen." ze dacht weer terug aan hun eerste tongzoen. Ze had echt geen flauw idee hoe je dat zou moeten uitleggen.
|
|
|
Post by Merel on Jul 31, 2007 17:40:55 GMT 2
Mariël grinnikte.. "Korte omschrijving.." Zei ze en dacht terug aan haar eerste zoen.. "Weetje.. Ik kan mijn avond in een woord beschrijven..."
|
|
|
Post by melien on Jul 31, 2007 17:42:45 GMT 2
"Ik ben gewoon niet goed in zulk soort dingen. En dat weet je best." zei ze. Ze wist ook niet waarom ze het niet kon omschrijven. "Welk woord dan?" vroeg ze.
|
|
|
Post by Merel on Jul 31, 2007 17:43:53 GMT 2
Mariël grinnikte.. "In 2 opzichte het woord WILD.." Zei ze lachend... Ze keek naar de Beukwilg en grijnsde onwillekeurig.
|
|
|
Post by melien on Jul 31, 2007 19:14:54 GMT 2
"Wild? Dat had ik nou net niet verwacht." zei Elvira verbaasd. Ze had aan vele woorden gedacht, maar zeker niet aan wild. Dat was eigenlijk wel weer iets voor Mariel, een woord vinden om iets te omschrijven waar zij nooit op zou zijn gekomen.
|
|
|
Post by Merel on Jul 31, 2007 19:27:35 GMT 2
"Maar het klopt wel.. Ten eerste Aangevallen door de Beukwilg, en omdat we nou neit echt rustig zijn vind ik het de perfecte omschrijving voor die avond." Zei ze en lachte om Elvira's reactie..
|
|