|
Post by melien on Jul 31, 2007 13:22:35 GMT 2
"Nee, niet Draconic. Ik bedoel het sterrenbeeld Draco, daarzo." ze wees naar de plek waar je hem kon zien. Het leek haar sterk dat Mariel hem zag maar dat maakte haar niet uit.
|
|
|
Post by Merel on Jul 31, 2007 13:27:13 GMT 2
Mariël keek naar de hemel maar zag niet veel, behalve een boel sterren die vormen vormde.. "Uuh... Geen flauw idee, Meestal is astronomie mijn slaap of klets uurtje." Zei ze en glimlachte.. "En ik was nu een beetje weg aan het dromen." Zei ze grijnzend.
|
|
|
Post by melien on Jul 31, 2007 13:40:29 GMT 2
"Had ik al door." zei Elvira lachend. Ze wist neit welke van de twee opmerkingen ze bedoelde. Waarschijnlijk gewoon alletwee. Een zucht ontsnapte aan haar lippen.
|
|
|
Post by Merel on Jul 31, 2007 14:06:13 GMT 2
"Dacht ik al." Zei ze lachend.. "Nou ik kan er ook niks aan doen.. Ik denk dat jij dat ook de helft van de tijd doet!" Zei ze lachend.
|
|
|
Post by melien on Jul 31, 2007 14:08:17 GMT 2
"Meer dan de helft van de tijd denk ik zo." zei ze lachend. Ze vond het fijn om weer eens een keer zo met Mariel te kletsen over van alles en nog wat.
|
|
|
Post by Merel on Jul 31, 2007 14:09:29 GMT 2
Mariël grinnikte.. "Nou dan ben ik dus neit de enige.." Zei ze en keek weer naar de sterren en zuchte.. "Maar hebben jullie samen veel gedanst?" Vroeg ze want ze wou wel wat meer weten..
|
|
|
Post by melien on Jul 31, 2007 14:25:29 GMT 2
"We hebben twee keer gedanst en zijn misschien een half uurtje of hooguit drie kwartier op het gala zelf geweest. Niet echt lang dus. Jullie?" antwoordde Elvira rustig. Eigenlijk had ze zin om het van de daken te schreeuwen hoeveel ze van Roc hield, maar ze deed het niet. De persoon die het moest weten van haar wist het al.
|
|
|
Post by Merel on Jul 31, 2007 14:27:16 GMT 2
"Uuhmm.. Ik denk dat we gewoon een tijdje hebben gedanst... En gepraat natuurlijk... Uuh.. eigenlijk iets van een uur ofzow.. Denk ik.. Ik weet niet meer.." Zei ze haar gedachten waren veel meer bij het stuk dat daarná kwam..
|
|
|
Post by melien on Jul 31, 2007 14:39:33 GMT 2
Elvira staarde dromerig voor zich uit. Het was werkelijk een magische nacht geweest. Hij was alleen zo snel voorbij geweest. Ze zuchtte. "Jammer dat die nacht niet eeuwig kon duren." zei ze zachtjes. Het liefste wilde ze er nog een keer naar terug.
|
|
|
Post by Merel on Jul 31, 2007 14:44:55 GMT 2
MAriël giegelde.. "Ik beleef hem vaak genoeg." Zei ze en knipoogde.. "Maar ik denk dat ik maar eens af ga spreken met Floor.. Kunnen we er nog een bleven.. Meot jij misschien ook maar doen." Zei ze en glimlachte.
|
|