|
Post by melien on Jul 31, 2007 19:31:25 GMT 2
"Ja okeej. Het past wel bij jullie twee." zei Elvira. Ze dacht over het woord na dat haar avond zou kunnen beschrijven. Het enige woord dat haar in die samenhang te binnen schoot was echter magisch. En dat sloeg niet echt ergens op, want elke dag was wel magisch. Daar waren ze tenslotte tovenaars en heksen voor.
|
|
|
Post by Merel on Jul 31, 2007 20:35:12 GMT 2
Mariël grinnikte.. Klopte wel. "Met welk woord zou jij jullie dan omschrijven?" Vroeg ze en wende haar blik van de beukwilg af en keek naar Elvira..
|
|
|
Post by melien on Jul 31, 2007 20:41:44 GMT 2
"Dat zit ik ookal te bedenken. Maar het enige woord wat me te binnen wil schieten is magisch." zei Elvira twijfelend. Nu ze het had gezegd klonk het al een stuk minder raar. Maar ze bleef het raar vinden dat ze geen ander woord kon bedenken.
|
|
|
Post by Merel on Jul 31, 2007 20:52:12 GMT 2
Mariël dacht even na, en knikte toen.. "Vind ik denk ik ook wel een woord die echt bij jou past..." ZEi ze grijnzend...
|
|
|
Post by melien on Jul 31, 2007 20:54:01 GMT 2
"Maar..." begon Elvira zachtjes. Ze brak echter meteen weer af. Misschien had Mariel wel gelijk. Ze zuchtte. Wat zou Roc nu aan het doen zijn?, vroeg ze zich af.
|
|
|
Post by Merel on Jul 31, 2007 20:57:11 GMT 2
Mariël keek naar Elvira.. "Maar wat?" Vroeg ze iets zachter dan net.. Was het iets minder leuks ofzow? Zo klonk het een beetje...
|
|
|
Post by melien on Jul 31, 2007 21:00:22 GMT 2
"Elke dag is magisch. We zijn tenslotte heksen." maakte ze de zin af die ze was begonnen. Ze vroeg zich af waar dat ineens vandaan kwam. Wat was er toch met haar?
|
|