|
Post by Krista - on Jun 29, 2007 21:39:49 GMT 2
"Ja.," zei Meral maar wist niet goed wat ze hierop moest zeggen. "Misschien heb je gelijk. Misschien moeten we het allebei apart proberen, en dan kijken of het échte liefde was. ASls dat zo is, dan zijn we wel weer bij elkaar. Tóch?". Ze wist niet waarom ze dit zei, maar ze zei het toch.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jun 29, 2007 21:45:30 GMT 2
Bij het eerste knikte hij maar bij het laatste schudde hij zijn hoofd. ''Ik kan het je niet garanderen. Want, staks word ik dol verliefd op Chantal. En dan en dan..'' Hoe moest hij dat uitleggen, misschien begreep ze het al.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 30, 2007 12:35:05 GMT 2
"Dan ben ik niet meer belangrijk" zei Meral om zijn zin aan te vullen. Het klonk redelijk bot, maar ze wist al wat er komen ging. En ze was er bang voor.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jun 30, 2007 12:38:35 GMT 2
Hij trok een wenkbrauw omhoog. Waarom zou ze niet meer belangrijk voor hem zijn? Ze had nog altijd een plekje in zijn hart. ''Je blijft voor altijd belangrijk'' Zei hij nu wat zachter.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 30, 2007 14:36:49 GMT 2
Meral slikte en staarde naar de grond. Dit antwoord had ze niet verwacht. "Maar je kan geen twee meisjes tegelijk hebben" zei ze dan
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jun 30, 2007 15:27:03 GMT 2
Hij schudde zijn hoofd. ''Kan ik ook niet. Je blijft voor altijd mijn bestevreindin oké? Door dik en dun'' Zei hij terwijl hij naar haar keek en glimlchte. Dit was toch beter zo? Misschien een goed idee, hij keek naar wat zij ervan vond.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 30, 2007 16:04:46 GMT 2
Meral slikte even. Beste vriendin was wel leuk, maar niet wat ze zich had voorgesteld. Eigenlijk, ook al was dat misschien een beetje te optimistisch, had ze gehoopt dat zij en Manuel weer samen kwamen. "Beste vrienden" herhaalde ze langzaam "Oke"
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jun 30, 2007 18:45:44 GMT 2
Hij had haar gekwetst, hij voelde het gewoon. Maar hij kon moeilijk emt ze allebei gaan. Dat kon gewoon niet. Hij had moeten kiezen, en er één moeten kwetsen. En dat was Meral geweest. ''Sorry'' Zei hij zacht en keek weer naar haar. Hij wou het eigenlijk niet.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 30, 2007 19:54:42 GMT 2
"Het, het is goed" zei Meral terwijl ze zelf ook wist dat het niet waar was en stond op. Ze probeerde niet naar Manuel te kijken en had haar blik gefocust op de grond. "Ik ga nu" zei ze zacht.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jun 30, 2007 20:00:12 GMT 2
Hij stond ook op en omhelsde haar. ''Ik ben er altijd voor je, Ik en God.'' Zei hij fluisterend terwijl hij haar losliet en haar weer aankeek. ''Je verdient iemand anders Meral, echt waar'' Zei hij met tegenzin en keek weer naar het stuk waar Meral straks overheen liep. Een diepe zucht intging hem en hij keek weer naar haar.
|
|