|
Post by melien on Jul 10, 2007 1:13:06 GMT 2
Elvira stopte met lopen en keek naar Roc. Ze had geen flauw idee van wat komen zou. Maar iets in haar hoopte op iets waar ze niet eens aan durfde te denken. Ze luisterde rustig en wachtte het punt af waarop hij uitgesproken zou zijn om te antwoorden.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 10, 2007 1:16:23 GMT 2
(Nou zeg! Dat was het! ) "Ennu... ik heb nu geen idee meer wat ik moet zeggen. Dus maak er alsjeblieft geen lange stilte van." Hij glimlachte nerveus, bloednerveus.
|
|
|
Post by melien on Jul 10, 2007 1:18:11 GMT 2
(waaah!!! sorry knorry XD)
Elvira zocht naar woorden. "Ik...". Zou ze het zeggen? "Ik vind jou ook leuk. Zelfs meer dan dat." zei ze uiteindelijk zachtjes.
(en met deze post gaat ik slapen... tot morgen!!!!)
|
|
|
Post by Madjic on Jul 10, 2007 1:21:12 GMT 2
Roc zuchtte opgelucht. "Ik ben blij, nee heel blij dat te horen. Nu heb ik nog een ding. Ga ik te snel als ik vraag of ik je kus mag geven?" Zijn wangenw erden vuurrood, maar dat nam niet wegdat hij het eerlijk meende.
|
|
|
Post by melien on Jul 10, 2007 10:30:17 GMT 2
Elvira keek in Roc's ogen. Ze kon haar blik niet afwenden. De rode blos die amper weg wilde gaan was weer op haar wangen verschenen. "Nee." fluisterde ze zachtjes in de nacht.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 10, 2007 12:01:45 GMT 2
Roc dacht even na. "Betekent dat dat je het goed vind?" Op dit moment werkte zijn hersenen niet echt snel, alsof ieder woord door iedere hersencel een keek bewerkt moest worden voor hij snapte wat er gezegt werd. En aangezien Elvira aalleen maar nee heeft gezegt, dus maar een woord, was Roc erg blij dat ze niet in volle zinnen sprak.
|
|
|
Post by melien on Jul 10, 2007 16:45:04 GMT 2
Elvira glimlachte. "Ja." fluisterde ze bijna onhoorbaar. Een lichtelijk zenuwachtig gevoel verspreidde zich van haar maag tot in haar vingertoppen.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 10, 2007 17:58:33 GMT 2
Roc voelde zijn maag omkeren. 'Nu niet tegenstribbelen.' Dacht hij en keek Elvira aan. 'Wat zei ze nou net? Ja... Wat, JA?!!? Ze zei ja, ze zei echt ja!' Dacht hij en grijnste breed. "Uh, okey." Hij boog voorover en drukte zijn lippen tegen die van Elvira.
|
|
|
Post by melien on Jul 10, 2007 18:20:09 GMT 2
Elvira voelde Roc's lippen en vergat de wereld om haar heen. Ze sloot haar ogen en kuste hem. Ze voelde zich nog nooit zo vrij en geborgen tegelijkertijd.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 10, 2007 18:26:44 GMT 2
Roc sloot zijn ogen. Dit was ten eerste lang geleden en ten tweede beter dan hij ooit verwacht had. MEt tegenzin verbrak hij de kus en ging weer recht staan. Hij keek Elvira aan. Ook al was ze niets veranderd sinds hij haar een paar dagen geleden voor het eerst gezien had, ze was anders in zijn ogen. Mooier, liever en... mooier.
|
|