|
Post by melien on Jul 10, 2007 18:41:14 GMT 2
Toen Roc de kus verbrak opende Elvira langzaam weer haar ogen. "Dat..." verder kwam ze gewoon niet. Ze wist niet hoe ze het moest omschrijven. Ze glimlachte.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 10, 2007 18:48:10 GMT 2
Roc knikte. "Ja, precies." Hij keek Elvira met pretogen aan. "Dus, mijn schone engel, wat betekent dit nu?" Hij was niet bang om haar zijn schone engel te noemen, al was hij wel een beetje bang dat dit voor haar al voldoende was. Hij hoopte van niet, maar die angst was er volop.
|
|
|
Post by melien on Jul 10, 2007 18:58:29 GMT 2
Elvira's ogen fonkelden. Ze was blij dat hij begreep wat ze wilde zeg. Op zijn vraag wist ze echter geen antwoord. "Ik...". Zeg nou iets tuthola. Schoot door haar hoofd. "Ik weet he tniet." zei ze met een zucht terwijl ze haar blik afwendde. Het liefste wilde ze dat er meer van kwam, maar ze wist niet hoe Roc er tegen aan keek en dus zeiz e het niet.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 10, 2007 19:54:28 GMT 2
Roc keek even naar de sterren. "Goed, ik zal het anders vragen. Wil je... verder?" Hij keek Elvira weer aan. "Aanngeizne de vakantie al snel nadert... Ikzelf.... ik wil het er wel op wagen."
|
|
|
Post by melien on Jul 10, 2007 19:58:13 GMT 2
Elvira's hart makte een sprongetje. Gebeurde dit wel echt? Ze kon haar geluk bijna niet op. Ze keek Roc diep in zijn ogen en knikte. Ze wilde verder. Ze was alleen even haar stem kwijt. (stel?? )
|
|
|
Post by Madjic on Jul 10, 2007 20:02:58 GMT 2
(haha ja ik geloof het wel ) Roc keek eerst verbaast en glimlachte toen breed. Ze knikte, ze wilde het er dus ook op wagen! Hij kuste haar opnieuw op haar mond.
|
|
|
Post by melien on Jul 10, 2007 20:07:10 GMT 2
(XD zet jij het er neer?? ) Elvira glimlachde. Ze kuste Roc toen hij haar kuste (nogal logisch XD). De koele bries die opstak voelde ze niet. Ze was veel te (happy XD) gelukkig om het te merken.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 10, 2007 20:11:34 GMT 2
(haha. Ja ik doe het ) Roc voelde een prettige tinteling in zijn vinger. Hij legte een hand in Elviras zij en trok haar een beetje naar zich toe. Ja, nu was ze echt zijn engel.
|
|
|
Post by melien on Jul 10, 2007 20:17:47 GMT 2
Elvira's ogen waren vanzelf weer dicht gegaan. Ze vond het fijn om zo dicht bij Roc te staan. Ze voelde zich op dat moment het gelukkigste meisje op aarde.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 10, 2007 20:21:38 GMT 2
Roc verbrak de kus weer, ergens baalde hij dat hij het steeds stopte, en keek Elvira aan. "Elvira, mijn engel. Het liefste zou ik voor eeuwig hier blijven staan, maar misschien wil jij terug naar het feest." Hij sprak op fluistertoon en keek haar teder aan.
|
|