|
Post by melien on Jul 10, 2007 0:43:37 GMT 2
Elvira liep naast Roc over een van de vele zandpaden die over het terrein van Zweinstein liepen. Het was heerlijk koel buiten. Er waren geen wolken te bekennen. Daardoor zag je de halve maan en de sterren. Elvira voelde zich fijn, en veilig. Koud was het niet. Ze keek opzij naar Roc. 'Waar zou hij aan denken?' vroeg ze zich af.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 10, 2007 0:46:22 GMT 2
Roc had zin om te rennen, of huppelen of iets anders blijs, maar weerstond deze drang. Hij was zo blij dat hij eindelijk met Elvira alleen was. Vergeten waren de gedachtes dat het bijna vakantie was, nou vergeten. Hij had besloten dat, stel het werd iets, hij haar gewoon zoveel brieven zou sturen dat ze hem niet kon vergeten. Hij keek naar de hemel en glimlachte. "Het is helder vanavond." Zei hij toen.
|
|
|
Post by melien on Jul 10, 2007 0:48:01 GMT 2
Elvira verplaatste haar blik van Roc naar de sterrenhemel. "Inderdaad. Je ziet zelfs de grote beer (enige ding dat ik ken bij naam XD)." zei ze, haast fluisterend.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 10, 2007 0:52:17 GMT 2
( Ok, ik ga een hele slechte versierzin doen XD) Roc knikte. "Het is prachtig..." Hij aarzelde even en keek naar Elvira. Dat ze hier bij hem was betekende toch al iets? Of had hij het nou zo mis? Nee, hij moest het er gewoon op wagen! "Net als jij."
|
|
|
Post by melien on Jul 10, 2007 0:55:41 GMT 2
(gnegne.... wacht.. ik ga ff iets anders verzinnen dan blozen... wort een beetje gek van al dat gebloos en gelach XD)
Elvira wendde haar blik niet van de sterrenhemel af. "En jij." fluisterde ze. De sterren leken wel een magische kracht uit te oefenen. Ze voelde zich ineens een suk zekerder van zichzelf en durfde gewoon iets te zeggen, en deed dit ook zonder blozen.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 10, 2007 0:59:54 GMT 2
Roc boog zich naar Elvira toe en gaf haar een kus op haar wang. "Nee, ik ben slechts een schaduw." Hij wist niet hoe hij op deze belachelijke zinnen kwam, maar ze waren uit zijn mond voor hij er erg in had.
|
|
|
Post by melien on Jul 10, 2007 1:02:14 GMT 2
(NEE! el gaat niet weer blozen *is het echt spuugzat*)
Elvira keek nu wel naar Roc. "Schaduw... van wat?" zei ze. "Je ziel?" voegde ze er nog fluisterend aantoe. 'Hoe kom je daar nou weer bij?' vroeg ze zichzelf af. Maarja, ze wist het niet.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 10, 2007 1:04:37 GMT 2
Roc schudde zijn hoofd. "Een schaduw naast jou." Hij knipoogte naar haar en keek toen weer naar de sterren. Er doemde nog een zin in zijn hoofd op, maar die liet hij toch niet uit zijn mond komen.
|
|
|
Post by melien on Jul 10, 2007 1:07:25 GMT 2
(en toen stond el met haar mond vol tanden en blijf ik maar onzinnig commentaar geven XD)
Elvira wist daar zo gauw niks op te verzinnen. Ze wendde haar blik af en keek naar de bomen om hen heen en naar het pad waar ze overheen liepen. Het liefst zou ze deze nacht voor eeuwig door laten gaan. (hmmmm... wat flauw... int echte leven kan het niet maar hier wel -_-)
|
|
|
Post by Madjic on Jul 10, 2007 1:11:16 GMT 2
(haha)
Roc baalde zijn vrije hand tot een vuist. Hij kon er niet meer tegen, hij moest het gewoon vragen. Hij stopte met lopen en keek Elvira aan. "Elvira, ik heb absoluut niet goed hierin, dus lach me alsjeblieft niet uit. Maar ik meen het echt, je bent een beeldschone engel. En... ja... Ik vind je... behoorlijk leuk." Stamelde hij. Het eerste gedeelte ging nog gewoon vlot, maar het laatste was toch wat lastiger.
|
|