|
Post by melien on Jul 10, 2007 20:26:58 GMT 2
Elvira keek naar Roc. Feest? Welk fesst? Toen herinnerde ze zich ineens het gala. "Oja. Dat was er ook nog hea?" zei Elvira.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 10, 2007 20:28:37 GMT 2
Roc schoot in de lach. "Ja, dat was er ook nog. Wil je terug? Of wil je hier blijven?" Hij liet de keuze maar aan haar, hij vond alles goed zolang hij maar bij haar was.
|
|
|
Post by melien on Jul 10, 2007 20:37:13 GMT 2
Elvira schoot nu ook in de lach. Ze keek naar zichzelf alsof ze half om half verwachtte dat ze normale kleding aanhad. Daarna keek ze naar Roc. "Mij maakt het dus echt niet uit." zei ze. Aan de ene kant wilde ze terug naar het feest, maar aan de andere kant wilde ze alleen zij met Roc.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 10, 2007 20:41:02 GMT 2
Roc dacht even na en glimlachte toen. "Nou, ik wil nog wel met je dansen. Zullen we dan terug gaan? We kunnen de andere later alsnog ontglippen." Zei hij grinnikent. Hij wist dat of Carmen of Saluka wel had gemerkt dat ze weg waren. Dat werden een paar irritante vragen en blikken. Hij haatte het als die 2 het ergens over eens waren, meestal was hij dan de duppe.
|
|
|
Post by melien on Jul 10, 2007 20:48:41 GMT 2
"Is goed." zei Elvira. "Welke andere?" voegde ze er nog aan toe. Ze keek Roc met een vragende blik aan.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 10, 2007 20:51:15 GMT 2
"De andere mensen... Vooral Luka en C denk ik." Roc grinnikte. "Negeer ze maar gewoon als ze naar ons kijken. Ze weten waarschijnlijk wel wat er is gebeurt." Zijn wangen werden een beetje rood. Hij pakte haar hand vast, was wat persoonlijker dan aan de arm vond hij, en liep terug richting het kasteel.
|
|
|
Post by melien on Jul 10, 2007 20:52:50 GMT 2
Elvira zei niks. Ze lachte alleen maar in zichzelf. Alsof het haar wat boeide als iemand raar ging kijken. Ze zag Mariel er ook nog wel voor aan. Hand in hand liepen ze weer terug naar het kasteel.
(op naar het gala topic XD)
|
|