|
Post by Krista - on Dec 6, 2007 20:28:40 GMT 2
Meija ging op het bankje zitten en streek het witte rokje strak over haar benen. Het was misschien nog koud in deze tijd van het jaar maar dit was ongeveer het leukste wat ze had, vond ze zelf. Voor de gelegenheid had ze haar haar opgestoken. Ze liet haar rug tegen de leuning van het bankje aan rusten en keek of ze Devon al zag, ze hadden hier immers afgesproken.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 6, 2007 20:36:29 GMT 2
Devon droeg een strak zwart shirt. Zijn leren jack hing open en de wind speelde met zijn blonde haar. Hij glimalchte toen hij Meija zag. Hij floot en grinnikte. Ze was wel erg mooi en met dat rokje... Hij voelde kriebels in zijn buik.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 6, 2007 20:38:37 GMT 2
Meija keek op en glimlachtte toen ze Devon zag, en kwam overeind en leunde zacht tegen hem aan "Hey" zei ze zacht en keek omhoog naar hem. Eric strompelde over een pad en schopte wat zand omhoog, toen hij Devon en Meija zag. Hij voelde een kleine steek van jaloezie en keek om zich heen of hij een meisje zag. Slachtoffers.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 6, 2007 20:42:17 GMT 2
Devon sloeg zijn armen om haar heen, dankbaar voor de warme begroeting. 'Blij dat je op tijd bent, heel adners dan andere meisjes waar ik mee heb gedate. Wilde je lopen of blijf je hier?' Hij glimalcte en bewonderde haar. ZAchtjes plaatste hij een kus op haar voorhoofd. Opeens zag hij het kleine katje. 'Hey, Terry!'riep hij. Waar Daiyse was, was Black ook. Terry kwam van achter een boom tevoorschijn, nieuwsgierig naar wie hem riep. Ze glimalchte en gilde toen opeens. Ze rende naar Daiesy toe, tilde haar op en sloeg haar armen beshermend om zich heen. Devon lachte. 'Kalm maar, Cane is hier niet.'
|
|
|
Post by Krista - on Dec 6, 2007 20:45:27 GMT 2
"Mij maakt het niet uit" zei Meija liefjes en glimlachtte naar Terry. Ze mocht haar wel, in principe, alhoewel ze nooit echt een diepgaand gesprek met het meisje had gehad. Eric kwam aanstrompelen toen Terry's naam viel en grijnsde breed naar haar, terwijl hij de kruidekunde momenten uit zijn geheugen probeerde te verbannen. Dat was te pijnlijk. "Hoi Meija, hoi Devon, hoi Ter". Bij Terry bleef zijn blik even hangen.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 6, 2007 20:48:35 GMT 2
Terry had Daisy glimlachend weer neergezet en staarde nu verschrikt naar Eric. 'Hoi,'zei ze blozend en wendde haar blik af. Devon keek van de een naar de ander en opnieuw raaide hij zijn hoofd af van eeen vriendin die gekwetst ging worden. Eigenlijk was dat hypocriet, maar hij gaf gewoon om zijn vrienden. Hij aaide Meija even over haar hoofd en glimlachte flauwtjes. 'Zullenw e dan maar gaan lopen?'
|
|
|
Post by Krista - on Dec 6, 2007 23:46:32 GMT 2
"Ja is goed" zei Meija grijnzend en prikte in Devons arm "Waarheen eigenlijk?" voegde ze er dan onschuldig aan toe. "Dus.. hoe gaat het met je?" zei Eric in een poging een gesprek aan te knopen met Terry en keek haar glimlachend aan. "Goed?"
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 7, 2007 1:10:15 GMT 2
Terry keek hem even aan en gaf het op. Hij was gewoon te leuk en ze kon geen mensen ontlopen. Zeker niet als ze leuk waren... Ze liep naar hem toe en glimlachte. 'Ja het gaat goed hoor. En met jou? Ik verveelde me eigenlijk. Ik was gewoon emt schoolwerk bezig, moet je nagaan.' Ze ging even emt een hand door haar haren.
Devon kon eht niet aanzien. Hij stak zijn hand op als groet en nam Meija's hand in de zijne voor hij wegliep. 'Laten we gewoon een stukje lopen. We merken wel waar we uitkomen. Misschien wegglippen naar Zweinveld? Ik hb eigenlijk geen idee hoe ik daar meot komen vanaf hier... We kunnen niet verdwijnselen toch?'
|
|
|
Post by Krista - on Dec 7, 2007 10:08:31 GMT 2
Eric glimlachtte naar Terry en keek hoe Meija en Devon weghobbelden. Hij wende zijn blik weer naar Terry en keek haar geïnteresseerd aan. "Met mij gaat het ook goed hoor, geweldig zelfs" zei hij dan grijnzend "maar wat voor werk voor school ben je dan aan het doen?".
Meija lachtte en wierp nog een blik achterom naar Eric en Terry. "Zo te zien heeft hij ook weer een nieuw slachtoffer" zei ze dan.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 7, 2007 14:23:49 GMT 2
Devon zuchtte diep en schudde zijn hoofd. Toen ze op veilige afstand waren zei hij zacht: 'Ik ben bang dat Terry zich erg in de problemen brengt. Eric is een player, en ze heeft al een vriend. Ze is geen slecht persoon, maar nogal... gevoelig. Als hij haar gaat verleiden, dan valt ze als een blok voor hem. Hoe ze zich daar weer it gaat redden...'
Terry glimlachte. 'IK weet niet. Iets voor toverdranken. niet dta ik daar voor moet werken, maar dacht dat het handig was om wat voorraden op te slaan. Je weet wel, voor het geval dat. Hij heeft de neiging om me af te rekenen op dat soort dingetjes, omdat mijn werk perfect is.'Ze haalde har schoduers op en bloosde toen. 'ik bedoelde niet.. perfect, alleen.. best goed.' Ze keek snel de andere kant op.
|
|