|
Post by Krista - on Dec 8, 2007 12:22:31 GMT 2
Meija lachtte en wendde verlegen haar blik af van Devon en leunde tegen hem. "Je bent lief" mompelde ze zacht.
"Bedankt" zei Eric grijnzend en keek Terry aan. "En, nog met Steve gepraaat?" vroeg hij dan nonchalant, hij wist de gebeurtenissen in de kassen nog al te goed. En Terry ook.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 8, 2007 16:40:41 GMT 2
Devon glimalchte en streelde met zin ene hand zacht over haar rug en met de ander teder over haar wang. 'Dat ben jij ook en daarbij ook nog een bloedmooi en zo.. ik weet neit wat het is. Je boeit me. Ik wil alles van je weten. Over je familie, over e hobbies, over ale wat je leuk vindt en wat niet.' Hij kon zijn gen niet van haar af houden en deed er ook geen poging toe.
Terry haalde haar schoduers op, maar bloosde hevig. 'Nee, niet echt.' Ze frummelde verlegen met de touwtjes van haar broekje en staarde naar haar knieen. Ze keek weer naar hem op en glimlachte verlgene. 'Hoezo dat?'
|
|
|
Post by Krista - on Dec 8, 2007 17:09:08 GMT 2
"Mijn familie is niet zo leuk hoor" zei Meija grinnikend "Ik heb een tweelingbroer, hij zit in huffelpuf en is een grote sukkel. Florian heet hij, ken je hem?". Ze sloeg haar armen om zijn nek en drukte zich tegen hem aan.
"Zomaar" zei Eric en probeerde een ander onderwerp te vinden. 'En hoe gaat het in de liefde? "
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 8, 2007 17:12:45 GMT 2
Devon dahct even na. 'Ja, we zijn wel bevriend. Ik zie hem neit zo vaak, maar hij is er grappig. Ach, ik mag veel mensen. Maar ik vind jou veel leuker, en niet alleen op de vriendschap manier. Niet dat ik op hem op die andere manier val... ach, je begrijpt me wel.'Hij glimlachte en gaf haar nog een kusje op haar voorhoofd. 'En je hobbies? Wat doe je graag?'
Terry zuchtte diep. 'Ik wet het niet. Ik heb mijn vriendje al in geen eeuwen gezien. Ik hou super vele van hem, maar het is toch wel moeilijk.. soms. Ik heb dan gwoon iemand nodig en dan is hij nergens te bekennen.'
|
|
|
Post by Krista - on Dec 8, 2007 17:25:53 GMT 2
"Ik heb niet echt hobbys, geloof ik" zei Meija na lang te hebben nagedacht en grinnikte even "Is dat erg? Geen hobby's hebben". "Ahaa.." mompelde Eric begrijpend en trok een blik van 'ik kan er wel zijn' en aaide medelevend op Terry's schouder, alhoewel de helft van haar woorden toch langs hem heen was gegaan.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 8, 2007 17:30:17 GMT 2
Devon glimlachte. 'misschien wordt ik je hobbie wel,' zei hij plagend en gaf haar een teder kusje op haar mond. 'Het is niet erg. Wie weet vind je een van mijn hobbies wel leuk.'
Terry glimlachte en liet zich tegen hem aanzakken. 'Een jonge die naar je lusiterd e je begrijpt. Dat is Luke wel, als hij er dan is.' Ze staarde voor zich uit, niet in het minste door hebbend dat Eric niet naar haar luisterde.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 8, 2007 17:35:39 GMT 2
"Jij lijkt me wel een leuke hobby" zei Meija zacht en lachtte, en plaatste een kusje op zijn bovenlip. "Maar wat zijn jouw hobby's dan?" "Vervelend" mompelde Eric en knikte meelevend, en ging voorzichtig met zijn vinger lans Terry's schouder. "Heb je het koud?" vroeg hij dan plotseling'.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 8, 2007 17:39:15 GMT 2
Devon lachte zachtjes en beantwoorde het kusje. 'Ik hou van drummen e van dieren, lopen met mijn dingo, uitgaan, dansen. Ik hou van zwemmen en muziek luisteren.' Hij vertelde zijn grootste hobbie maar niet, aangezien hij er vanuit ging dat ze niet zou houden van met veel meisjes tegelijk daten.
Terry haalde haar schodeurs op. 'Mijn been zijn wel wat koud. Ik weet neit waarom ik nou perse een rokje aan moest doen...'
|
|
|
Post by Krista - on Dec 8, 2007 17:55:11 GMT 2
"Klinkt leuk" zei Meija en knikte goedkeurend "Vooral het dansen en muziek is leuk. Hoe lang heb je je Dingo eigenlijk al?". "Je mag mijn jas wel aan" zei Eric en voordat Terry nee kon zeggen had hij hem al los geritst en aan haar gegeven.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 8, 2007 18:44:20 GMT 2
Devon dacht even na. 'Ik heb Cane nu twee jaar. Hiervoor had ik nog een adnere dingo, Lady, maar die is gestorven. Ze was twaalf geworden. Te kort voor mij, maar veel voor een dingo.' HIj voelde een steek toen hij aan haar dacht. 'Cane is van haar laatste worp.'
Terry lachte toen ze de jas in haar handen gedrukt kreeg. Ze deed hem om en trok haar benen op. Zo kon ze ook haar benen warmen. 'Dank je. Lief van je'.' Ze keek hem even aan, twijfelde en gaf hem toen voorzichtig een kusje op zijn wang, maar wel erg dicht bij zijn mond.
|
|