|
Post by Krista - on Dec 8, 2007 19:32:00 GMT 2
Meija keek medelevend en streek langs Devons wang "Het spijt me voor je, van Lady" zei ze dan zacht en keek hem glimlachend aan "Maar 12 jaar is inderdaad heel erg oud"
Eric keek even verbaasd, hij was er niet aan gewend dat meisjes de eerste stap zetten, maar boog zich nu voorover naar Terry en streek even met zijn vinger lans haar kaaklijn "Alsjeblieft"
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 8, 2007 20:34:27 GMT 2
Devon knikte. 'Ach, ze was heel gelukkig Ze likte mijn hand voor ze haar ogen sloot. Ik ben alleen bang dat ze teveel een huisdier werd. Daarom hou ik Cane wat wilder. Ik wil neit dat hij een hond wordt.' Hij pakte zacht haar hand vast en gaf er een kusje op. 'Je bent zo lief..'
Terry rilde even en keek omlaag. 'Het gebeurd neit vaak dat een jongen zo leif voor me is als jij bent. Als ze dat al zijn, dan willen ze altijd wat. Jij lijkt de enige die dat niet doet.'
|
|
|
Post by Krista - on Dec 8, 2007 20:47:42 GMT 2
"Dankjewel" zei Meija zacht en keek blozend naar haar hand, en keek even om zich heen toen iets haar te binnen schoot. Toen ze een keer met een jongen stond te zoenen was Florian tevoorschijn gesprongen en had een foto gemaakt. Daar wou ze geen herhaling van. Eric glimlachtte, meer om het feit dat Terry zo naïef was dan om het feit dat hij als aardig werd beschouwd. "Zo ben ik niet" zei hij zacht en keek haar doordringend aan.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 8, 2007 20:58:25 GMT 2
Devon volgde haar blik en keek haar vragend aan. 'Wat is er? Waaar kijk je naar?'vroeg hij verward. Hij keek om zich heen, zoekend naar dat gene wat afleidend genoeg was om het moment te verstoren.
Terry keek hem verward aan. 'Hoe ben je niet?'vroeg ze verlegen. Ze kreeg een heel vreemd gevoel bij wat hij zei.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 8, 2007 21:05:10 GMT 2
"Ik dacht dat ik iemand zag" zei Meija en plaatste haar vinger op Devons lippen "Maar stil maar, er was niemand". "Ik ben niet iemand die van je profiteerd" zei hij dan schijnheilig en aaide over Terry's haar.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 8, 2007 21:17:34 GMT 2
Devon knikte met een gezicht van ik snap er niks van en begon toen te lachen. 'Wie zou er nou kunnen zitten? Toch geen vriendje hoop ik? Hoe fout zou ik bezig zijn als ik iets deed met een meisje va een adner. Ik bedoel.. je bent vrij, toch? Of ben ik in overtreding, als ik dit doe?' Hij plaatse zijn lippen op de hare en sloot zijn ogen.
Terry glimlachte en liet haar hoofd tegen hem aanzakken. 'dat weet ik en daar ben ik echt heel blij om.'Ik wou dat ik Luke vaker zag...'
|
|
|
Post by Krista - on Dec 8, 2007 22:49:45 GMT 2
"Nee" mompelde Meija maar het werd gesmoord door Devon. Ze sloeg haar armen voorzichtig om zijn nek en ging op haar tenen staan zodat ze er beter bij kon. "Maar je hebt mij toch?" zei Eric met een onschuldig gezicht en keek Terry aan "Ik kan je geven wat Luke níet kan"
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 8, 2007 23:50:29 GMT 2
Devon streek zacht met zijn tong langs haar lippen en toen zacht rond haar tong. Zijn hart klopte in een kalm regelmatig ritme. Hier was hij voor gemaakt... Liefde was zijn ding.
Terry knikte even en nestelde zich tegen hem aan. 'Ik dacht dat er niks was wat iemand adners me zou kunnen geven, maar alleen al aandacht kom ik tekort. Ik mis het om neit samen met hem te zijn, niet hand in hand te lopen en gezellige dingen te doen...'
|
|
|
Post by Krista - on Dec 8, 2007 23:56:16 GMT 2
Meija sloot haar ogen even en drukte zich tegen Devon aan, ze voelde zijn lichaamswarmte door zijn jas heen en kreeg nu pas door dat ze het vrij koud had. "Ja" zei Eric met een blik van 'ik begrijp totaal wat je bedoelt' en streek nog een keer met zijn hand over haar wang, en boog zich dan naar voren. Hij vond dat het nu wel tijd was.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 8, 2007 23:59:21 GMT 2
Devon streek over Meija's armen en merkte dat ze koud waren. Hij verbrak de kus even en opende zijn jas, zodat ze erin kon kruipen, als ze wilde. Hij voelde de warmte. Ze was nog mooier dan eerst. Was hij echt al zo verliefd?
Terry glimlachte dankbaar. 'Ik ben zo blij dat jij me begrijpt. Ik ben echt blij er eindelijk over te kunnen praten met iemand.'
|
|