|
Post by greenlightning on Jun 19, 2007 23:10:32 GMT 2
'Ze heeft je neit laten vallen. Ze besloot alleen dat ze jou als vriend wilde en met mij een relatie. Als dat laten vallen in jouw ogen, dan spijt het me zeer, maar dan hecht je erg weinig waarde aan vriendschap. Maar je gaat mt je vrienden om zoals je zelf wil. Ik ben alleen wel blij dat ik je vriend niet ben.' Hij liep door. Hij voelde zich kwaad worden, maar zou er niet aan toe geven.
|
|
|
Post by ruka on Jun 19, 2007 23:18:47 GMT 2
'Owjaah natuurlijk, jij weet ook niet wat er gebeurt is! Ze was er niet toen ik haar het hardst nodig had, je weet helemaal niks van mij, echt helemaal niks. Je moet gewoon je kop over mij houden!' hij was boos, en zijn stok trilde van woede in zijn hand, hoe durfde hij dit zo over hem te zeggen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 19, 2007 23:23:01 GMT 2
'Ik wil je neit kennen. Je bent een riedin van Carmen, neit van mij. Houden zo.' Meer had Miweul hem neit te zeggen. Zijn nekharen stonden overeind. Vechten met een meisje in je armen was moeilijk en doodvallen, maar proberen je vriendin zacht te laten landen was zelfs nog moielijker...
|
|
|
Post by ruka on Jun 19, 2007 23:26:54 GMT 2
'Ja zeker houden zo, dat jij denkt dat je zo goed bent in alles, met je overdreven gedoe, maar als het zo moet kan ik dat ook hoor' Hij wou bijna zijn wond op zijn borst laten zien en zeggen, nouwja schreeuwen dat hij dood was geweest, maar hij hield zich in. 'Ik weet zeker dat ik meer mee heb gemaakt dan jouw' zei hij rustig.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 19, 2007 23:37:19 GMT 2
Miquel stopte en haalde diep adem. Hij draaide even zijn hoofd om. 'Het kan me neit schelen of je denkt dat je beter bent dan ik. Van mijn part ben je beter dan ik. Ik heb vertrowuen in mezelf en mensen mogen dat weten. Het boeit me niet als jij het vervelend vindt. Je maakt maar van je leven wat je wil, dat doe ik ook.' Hij draaide zich weer om en liep verder. De school kwam alweer goed in zicht.
|
|
|
Post by ruka on Jun 23, 2007 12:41:39 GMT 2
'Dat denk ik niet, jij doet alsof je de beste bent van de hele wereld' zei Hunter echt zuchtte diep. 'En ik maak van mijn leven ook wat ik wil'
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 23, 2007 12:45:10 GMT 2
'Veel plezier ermee. Zolang je mij er neit mee lastig valt vind ik het prima. Ik heb niks tegen je, ik hoef je gewoon niet zeikend in mijn buurt. Nou, de school is daar, zie je wat je doet, ik ga naar de ziekenzaal.' Hij liep het laatste stukje naar de school en keek neit meer om.
(ik maak ff topic aan bij de ziekenzaal)
|
|