|
Post by greenlightning on May 30, 2007 22:18:03 GMT 2
Draconic lachte.'Nu nog wel ja, ik wil niet het risico lopen dat niet meer te zijn als ze met me klaar is!' Dat lokte zelf bij Shirie een glimlach tevoorschijn. Ze ahd daar vroeger mee gedreigd, maar was nooit van plan geweest dat ook echt te doen. dat wist hij ook wel. Maar hij wist ook, wie van hen tweeen de sterkste was en afgaan bij zijn vrienden... Nee, dat begreep ze wel. Hij zou niet vechten. 'heb jij een jongen nodig om voor je te vechten? Kan je eht niet zelf?' Haar stem klonk laag. Te laag. Veel te laag. Ze schraapte haar keel en hoopte dt het minder zou worden.
|
|
|
Post by Krista - on May 30, 2007 22:42:08 GMT 2
"Inderdaad" zei Elin kribbig terwijl ze naar Shirie keek en haar hooghartig aankeek. Misschien was Shirie toch een foute inschatting geweest, als nieuwe meeloper. Ze had een te grote eigendunk.
|
|
|
Post by greenlightning on May 30, 2007 22:45:49 GMT 2
Shirie snoof minachtend. 'Dacht ik al. wat ben jij zielig. Ren al;sjebleift weg, zodat ik je neit meer hoef te zien. Je ebnt walgelijk. Ik heb niks tegen Zwaderaars, maar jij... neej, jij en dat andere kind.. alsjebleift.. ga weg...'dat laatste was een grom. Diep, vanuit haar binnenste. Paniek verscheen n haar ogen. 'Ga weg,'zei ze opnieuw, maar dit keer was haar stem hoog. Ze wachtte niet tot ze zouden gehoorzamen en schoot ze weg met een zwaai van haar toverstok, die ze met een vloeiende beweging uit haar achterzak haalde.
|
|
|
Post by Krista - on May 31, 2007 7:36:05 GMT 2
Elin draaide zich accuut om en liep haastig weg in de richting van Florian, Meija en Steve, die daar waren blijven staan. Ze keek even opzij naar Steve en mompelde iets in de trant van "Dat kind draait écht helemaal door. De arme schat". Daarna holde ze door en klom het bordes op bij de school.
|
|
|
Post by Merel on May 31, 2007 10:15:22 GMT 2
"Dat kind heet toevalig Shirie en ze draait door omdat ze jou lelijke rotkop ziet, Dan zal ik eigenlijk ook doordraaien!" Brulde hij achter haar aan en sloeg toen snel zijn hand voor zijn mond. Had hij dat gezegt?! Dat.. Hea? Dit klopt niet helemaal. Hij durfde nooit wat en schold hij zomaar een Zwadderaar uit?
Rachanna keek een beetje verbaast naar Elin. Ze wou nog wat tegen haar zeggen, maar ze was al weer weg. Ze keek naar Shirie. Die zag er wel gevaarlijk uit. Ze sloeg haar arm om Draconic heen. "Ik heb je liever heel dan in stukken." Zei ze.
|
|
|
Post by greenlightning on May 31, 2007 16:52:46 GMT 2
Draconic knipoogde naar haar. 'Het is de maan,'fluisterde hij tegen haar. 'Het is vollemaan vanavond denk ik. Kom, we gaan.' Hij sloeg ook een arm om haar heen en nam haar mee, weg van Shirie en de anderen.
Shirie voelde zich ontspannen. in haar gromde het beest nog steeds, maar die kon nu niks meer doen. Ze glimlachte dankbaar naar Steve. 'Dankje,'zei ze zacht en ging met een hand door haar haren. Ze slaakte een diepe zicht en voelde zich opgelucht. Nu zou ze dat beest wel in de hand kunnen houden...
|
|
|
Post by Krista - on May 31, 2007 19:30:37 GMT 2
"Die zijn weg" zei Meija maar voelde desondanks iets vreemds in haar maag. Ze keek even schuin naar Shrie, ze had geen idee wat er gebeurd was maar aan het gezicht van Elin te zien was het niet veel goeds.
|
|
|
Post by greenlightning on May 31, 2007 22:11:57 GMT 2
Shirie keek de Zwaderaars na en liep toen naar Florian toe. 'Gaat eht weer? Heeft de speruk een beetje geholpen?' Ze keke hem onderzoekend aan. Hij zag er stukken beter uit. Alleen nog een beetje gammel. Daar viel wel mee te leven.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 4, 2007 7:19:05 GMT 2
"Ja.." zei Florian langzaam terwijl hij eigenlijk nog steeds naar de hysterische Elin keek die de deur ver weg achter zich dicht sloeg. Hij wendde zich weer tot Shirie, maar hij leek niet zij opgewekte zelf. Dat kwam natuurlijk doordat hij net vervloekt was, maar ook omdat hij niet zo goed wist hoe hij moest reageren op wat er net gebeurd was. Wat er ook gebeurd was, het had er van deze afstand niet echt vrolijk uit gezien. "Het gaat beter" zei hij dan maar en glimlachtte even.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 6, 2007 23:25:44 GMT 2
Shirie knikte. In zich voelde ze de wolf. Spirit was te onrustig... Ze haalde diep adem in de hoop hem te kalmeren. Het lukte niet. Ze was al te alng neit veranderd... 'Ik.. ga maar weer...' Ze voelde zich duizelig. Ze draaide zich om, glimlachte even naar de mensen en liep toen weg, over een heuvel. Weg van iedereen, voor ze iemand pijn zou doen.
|
|