|
Post by Krista - on May 28, 2007 17:28:54 GMT 2
Florian kreunde zacht en bleef nog steeds bewegingloos liggen op het grasveld. Hij rilde en had kippevel, terwijl het een vrij warme dag voor het jaar was. Hij had nog steeds zijn ogen stijf dicht en mompelde dingen in zichzelf.
|
|
|
Post by » Aline. on May 28, 2007 17:46:15 GMT 2
Charlotte keek naar Florian. 'Gaat het?' vroeg ze. Ze keek even over de zandpaden in de richting van het kasteel. Ze verwachtte ieder moment Meija en Anderling of Plijster aan te zien komen, maar zag nog niemand.
|
|
|
Post by Krista - on May 28, 2007 17:58:22 GMT 2
"Beter" mompelde Florian met zijn ogen nog steeds gesloten. Zijn spieren in zijn armen, benen maar ook buik en gezicht, waren krampachtig samen getrokken.
|
|
|
Post by » Aline. on May 28, 2007 18:04:11 GMT 2
'Kun je overeind komen, denk je?' vroeg Charlotte aan Florian. Het leek haar beter als hij binnen was, in de leerlingenkamer ofzo. Ze keek nogmaals richting de school. Nog steeds geen Meija.
|
|
|
Post by Krista - on May 28, 2007 19:08:16 GMT 2
"Ik denk het" zei Florian rillerig terwijl hij zijn ogen opendeed en omhoog staarde naar de bezorgde gezichten van Charlotte en Shirie. "Hij had me wel goed te pakken he?" zei hij schor en probeerde dapper te glimlachen.
|
|
|
Post by greenlightning on May 28, 2007 19:16:50 GMT 2
Shirie knikte. 'Dat is een afschuwelijk spreuk die hij zelf heeft ontwikkelt.' Ze herinnerde zich die dag nog. 'En hij stond pal voor je enus. Je was neit alleen niet te missen, de kracht was verdubbelt vanwege de korte afstand! Als het goed is ben je nu weer genezen, maar je zal waarschijnlijk nog wel even eht gevoel houden dat je van een hyppogrief af bent gevallen.' Ze grinnikte en keek naar Steve. 'Ben je niet blij dat ik je tegen hield? Die Malfoy is echt harteloos en volgens waren zijn vriednen dat ook.' De anderen kende ze niet, maar ze had zo'n vermeoden.
|
|
|
Post by Merel on May 28, 2007 19:38:18 GMT 2
Steve haalde zijn schouders op. "Ik heb niet zo zeer iets tegen Zwadderaars, Zolang ze niks tegen mij doen. En anders kan ik mezelf best verdedigen. Maar toch bedankt." Hij keek naar Florian. "Ik denk dat het verstandiger is om voortaan iets eerder te stoppen met je beledigingen." zei hij en hij keek met opgetrokken wenkbrauw naar Florian.
|
|
|
Post by Krista - on May 28, 2007 19:41:53 GMT 2
Florian knikte vaag en probeerde overeind te komen, maar plotseling hoorde hij in de verte het gekrijs wat hij al te goed kende. Wankel stond hij op en greep even Steve's schouder als houvast, terwijl hij naar Meija keek die op hem af kwam stormen.
"Idioot die je bent!" zei ze maar ze had tranen in haar ogen. Ze werd gevolgd door Madame plijster.
|
|
|
Post by Merel on May 28, 2007 19:53:51 GMT 2
Steve ondersteunde Florian snel. Hij was nogal wankel merkte hij. Hij keek naar Meija. "HEt valt mee dankzij Shirie." Zei hij geruststellend. Madam Plijster liep naar Florian toe en bekeek hem aandachtig. "Hij moet wel even mee naar de Ziekenzaal" Zei ze. Steve keek naar Florian. "Kom, ik help je wel."
|
|
|
Post by Krista - on May 28, 2007 20:09:45 GMT 2
"Idioot" zei Meija zacht snikkend terwijl ze haar arm aanbood aan Florian. Florian keek even naar Meija en slikte dan.
|
|