|
Post by Madjic on Nov 8, 2007 22:48:56 GMT 2
Xander schudde zijn hoofd. "Ik zeg niets en ik en geen god. Want goden zijn meestal niet zo heel trouw, kijk maar naar Zeus. En ik ben niet van plan om ontrouw tegen jou te zijn." Hij knipoogde naar haar.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 8, 2007 23:05:38 GMT 2
Ze beet op haar lip. "Vertel, alsjeblieft" Ze keek hem met puppy oogjes aan. Maar keek hem daarna verbaasd aan. "Maar je hebt wel leuke superkrachten, haja" Zei ze girnnikend. "Maar, je hebt gelijk, en je wilt ook niet dat ik Medusa ben ofso. Een prinses zou veel beter zijn" Ze gaf hem een kus.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 8, 2007 23:09:43 GMT 2
"Ah, maar de godin aphordite had ook menselijke minnaars." Hij streek door haar haar. "En ze was prinses van de goden, dus dat ben jij. De vrouw die geen man kan weerstaan."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 8, 2007 23:13:18 GMT 2
Ze hield haa rhoofd schuin. "Oh is dat, en verslond ze ook mannen?" Ze stak haar tong uit. "En wat is er met dat zilver gedoe, ik wil het weten" Ze probeerde nog steeds om hem om te krijgen. Maar toen dat niet lukte liet ze zich vallen op de grond en ging daar liggen. "Een godin, ha" Grinnikte ze.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 8, 2007 23:16:41 GMT 2
"Nee, ze verslond ze niet. Ze verleide hen en liet hen allerlei dingen doen." Hij ging naast haar op de grond zitten. "Vooral was ze beeldschoon." Hij glimlachte. "Ik had minder lessen samen met Carmen moeten volgen." Grinnikte hij.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 9, 2007 18:46:39 GMT 2
"Maar ik evrleid er maar één, voor zolang het kan" Zei glimlachte. Ze stak haar tong uit naar hem. Toen hij naast haar kwam zitten ging ze op zijn schoot zitten. "Love is a bird, she needs to fly" Ze drukte ene kus op zijn mond.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 9, 2007 18:49:10 GMT 2
"Maar niemand die zou ook aan mij kunnen tippen!" Xander grijnste breed. "Ik bedoel, ik heel veel verhalen valt de prinses op haar bediende."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 9, 2007 20:26:14 GMT 2
"Nou, ik noemde je een god. Of moet ik daar Mijn sex god van maken ofso!" Ze keek hem raar aan. "ik zeg zo vaak dat je een lekker lichaam hebt, en een lekkerding bent. Maar je ontkent het zelf..." Ze stak haar tong uit naar hem.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 10, 2007 0:05:11 GMT 2
Xander lachte. "Nou dan ben ik toch liever de bediende hoor, of misschien de ondergeschikte zoon van de hertog, of iets degelijks."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 11, 2007 17:04:25 GMT 2
"Hmm, ik wil liever dat je gewoon Xander blijft. En ik Kayleigh. Samen één weet je nog Ze beet op haar lip. "Voor zolang het kan" Glimalhte ze.
|
|