|
Post by Madjic on Nov 11, 2007 22:44:04 GMT 2
"Nee, jij bent mooi." Fluisterde Xander en viste het doosje stilletjes uit zijn binnenzak. "Als je goed kijkt zie je misschien een hert." Zei hij terwijl hij het doosje opende en haalde het zilvere kettinkje eruit. Daarna stopte hij het doosje weer in zijn zak. "En nu, is het echt perfect." Hij pakte een uiteinde in iedere hand en hield hem Keyeigh voor. Het was een in elkaar gedraaid zilver touwtje met een zilver hartje eraan. Het hartje kon open, in de ene kant zat een foto van haar en aan de andere kant een van hem. En op het hartje stonden de K en de X in gegrafeerd.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 11, 2007 22:47:48 GMT 2
Ze drukte een kus op zijn lippen. "Hmm, ik zie liever jou" Zei ze. Maar toen hij een ketting ovor haa rhield wist ze niks uit te brengen. Ze staarde er verbaasd naar. Ze beet op haar lip en werd een beetje rood. "Het is prachtig" FLusiterde ze terwijl ze haar hand onder het hartje legde. Ze keek ernaar en opende heel voorzichtig het hartje. Ze begon nu echt te glimalchen. Ze keek naar Xander en drukte haar lippen op de zijne. HIj was echt zó lief.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 11, 2007 22:54:02 GMT 2
Xander grinnikte en kuste haar. Liever deed hij haar eerst de ketting om, maar ja, dit kon ook. Nu stond hij alleen zo stom met een ketting in zijn handen. In zijn zak, in het doosje zat percies dezelfde ketting, maar dan goud.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 11, 2007 22:56:21 GMT 2
Ze liet zijn lippen los. "Wil je hem omdoen?" Vroeg ze aan hem en draaide zich om. Ze was nog gelukkiger dan ooit. Ze straalde zelfs helemaal. Met de blik op de prachtige natuur. Het was gewoon té geweldig. Ze beet op haar lip. "iK hou van je Xander" Zei ze zacht.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 11, 2007 23:30:15 GMT 2
Xander grinnikte en deed haar voorzichtig de ketting om. "En ik hou van jou Kayleigh." Hij glimlachte. "Zit hij zo goed of moet hij wat strakker?"
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 12, 2007 16:15:49 GMT 2
"Nee, zo zit het goed" Ze had zich omgedraaid en keek hema an. Een wamr gevoel verspreidde zich door haar lichaam. "Het is echt prachtig" Fluisterde ze. Ze drukte een kus op zijn mond en keek hem daarna weer aan. "Alles is prachtig" Zei ze tegen hem.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 12, 2007 20:06:10 GMT 2
Xander glimlachte. "Gelukkig, want dan is het plaatje perfect." Hij grijnste. "De koningin of godin in haar natuurlijke en even mooie omgeving."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 12, 2007 22:57:02 GMT 2
Ze stak haar tong uit. "Zullen we hier gaan zitten?" Ze keek hem vragend aan terwijl haar blik om zich haar heen ging. Ze beet even op haa rlip en vond alles echt geweldig.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 12, 2007 23:01:02 GMT 2
Xander knikte. "Goed." Hij pakte haar hand en gaf er een kus op. "Pretty Woman, the kind I'd like to meet. No one could look as good as you." Zei hij half zingend.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 12, 2007 23:29:22 GMT 2
"And you keep me drowning in your love baby" Zei ze terwijl ze ging zitten. Of het was mee rliggen. Ze staarde naar de lucht en legde haa rhand op het hangertje aan de ketting. De glimlach kreeg je niet meer van haar gezicht. "LIeverd kom hier" Ze grinnikte.
|
|