|
Post by Madjic on Nov 11, 2007 21:52:29 GMT 2
Xander keek nadenkend en lachte toen. "Ja, is ook een goed idee. Eigenlijk heb ik daar ook opgerekend." In de binnenzak van zijn jas leek het doosje wel te branden, maar dit was nog niet het moment. Ze moest eerst staan.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 11, 2007 21:57:40 GMT 2
Ze speelde met een pluk van zijn haar. "Hmm, het is zó mooi hier" Zei ze tegen hem terwijl ze even om zich heen keek. "Heb je misschien zin om een stukje te wandelen?" Ze keek hem weer terug aan en pakte zijn hand vast om eerst zelf oevreind te komen. Daarna wachtte ze tot hij stond.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 11, 2007 22:02:02 GMT 2
Xander knikte. "Ja, goed idee. Ik weet een nog mooier plekje dan deze." Hij grijnste en bekeek haar met fonkelende ogen. Hij kwam overeind en gaf haar onmiddelijk een kus. "Zo, nu kunnen we." Lachte hij. (oooh!!! jij bent Manuel en June in de llkamer van de raven vergeten!!!! )
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 11, 2007 22:05:34 GMT 2
(Ja, en? Vergeet wel meerdere topics wist je. En dan lieg ik niet. Goed dat je me eraan herinnert ) Ze glimlachte naar hem. Ze sloeg een arm om zijn middel en legde haar hoofd op zijn schouder. "Jammer dat ik je niet kan evrtellen hoeveel je voor me betekent, en hoeveel ik van je hou" Zei ze zacht en kwam omhoog met haar hoofd. Ze kreeg een kus en glimlachte. Haar ogen leken net sterren. Ze waren zó stralend.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 11, 2007 22:15:07 GMT 2
Xander legde zijn wijsvinger onder haar kin. "Ik heb in de vakantie al wel wat gemerkt hoor. En proberen kan geen kwaad." Hij grijnste en haalde zijn vinger weer weg. (Jaja Graag gedaan )
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 11, 2007 22:18:12 GMT 2
Ze drukte een kus op zijn kaaklijn. "Maa rik kan het je wel laten voelen en alten zien" Mompelde ze tegen hem. Ze grijnsde liefdevol naar hem. "We zijn er toch wel bijna hé?" Ze keek vragend naar hem. "Want met jou is dat plekje vast nog mooie" Zei ze zacht.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 11, 2007 22:21:17 GMT 2
Xander schudde zijn hoofd. "We zijn er wel bijna, maar jij mag het nog niet laten merken." Hij stopte met lopen en ging voor haar staan. "Vertrouw je me goed genoeg om je je door mij te late leiden terwijl je zelf niets ziet?"
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 11, 2007 22:25:18 GMT 2
"Oke" Ze haalde haar shcouders op. "Ja, ik vertrouw je. Dat weet je toch" Flusiterde ze terwijl ze haar ogen sloot. Ze deed haar hand vooruit zodat hij die zou kunnen pakken.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 11, 2007 22:31:42 GMT 2
Xander glimlachte en pakte haar hand. "Het is niet ver hoor." Hij begon langzaam te lopen en kondigde alles wat maar een obstakel kon zijn aan. Toen ze er waren bleef hij staan en gaf haar een kus. "Nogsteeds ogen dicht houden." Hij liet haar hand los en ging achter haar staan en liet haar nog een klein stapje naarvoren doen. "Okey, doe maar open."
Ze stonden net naast een vrij brede rivier. Het water stroomde vrij had en de gekleurde bladeren dreven mee. Het water was erg helder en je kon zo nu en dan een vis niet zwemmen. Verder waren er overal bomen in de herfstkleuren.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 11, 2007 22:35:48 GMT 2
Ze mompelde 'oke'. Ze prbeerde alle obstakels die hij aankondigde te ontwijken en toen hij een kus op haar lippen drukte wou ze al haa rogen open doen. Maar hield die gesloten toen hij dat zei. Toen hij zei dat ze ze eindelijk open mocht doen deed ze dat ook. Wat ze zag was gewoon niet de werkelijkheid. Ze deed haar hand voor haar mond, om een verbaasd gezicht te trekken. "Wat..." Verder kon ze niet komen. Ze deed een stapte achter, tegen Xander aan en draaide zcih om. Ze sloeg haar armen om hem heen. "Geweldig" Flusiterde ze terwijl ze glimalchte. "Echt zó mooi" Zei ze zacht terwijl ze hem losliet en zich omdraaide. Ze keek nog een keer en wreef in haar ogen.
|
|