|
Post by Madjic on Nov 13, 2007 0:17:03 GMT 2
Xander ging naast haar zitten met gezicht en lichaam richting Kayleigh. "Ik ben er al, lieverd." Lachte hij en keek haar liefdevol en kalm aan.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 13, 2007 16:41:29 GMT 2
Ze draaide op haar zij en keek hem aan. "Ook al ben je er niet" Ze keek heel even naar beneden. Ze legde haar hand op zijn arm om hem iets naar haar toe te trekken en hem te zoenen.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 13, 2007 19:13:08 GMT 2
Xander boog naar voren en gaf haar een tedere kus. "Heb je nog iets leuks meegemaakt eigenlijk?" Hij ging weer overeind zitten en glimlachte.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 13, 2007 20:18:26 GMT 2
Bij die vraag keek ze even naa rhem. "Posters plakken voor MEera haar concert, en arrogant en bijna ruzie krijgen met je 'zusje'" Ze beet op haar onderlip. "Maar dit is toch wel het mooise en leukste ooit" Ze streek nu over zijn bovenbeen.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 13, 2007 21:52:51 GMT 2
Xander lachte. "Ach, nu ze geen last heeft van mij verdient Carmen het om af en toe een arrogant koppetje te zien." Hij keek even naar haar hand en glimlachte.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 13, 2007 22:04:52 GMT 2
Ze grinnikte terwijl ze dicht tegen hem aankroop. "Jammer dat we niet meer bij elkaar kunnen liggen. Ik mis je zo naast me in bed" Grinnikte ze terwijl ze hem aankeek en nu zacht met haar hand over zijn zij ging. "Xan, ik wil je wat evrtellen. En je gaat zeker verbaasd zijn..." Ze slikte een beetje moeizaam.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 13, 2007 22:25:20 GMT 2
Xander glimlachte en sloeg zijn armen om haar heen. "Het zou nog kunnen." Hij gaf haar een kus op haar voorhoofd. Daarna fronste hij zijn wenkbrauwebn. "Je kan me alles vertellen, dat weet je."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 14, 2007 18:07:19 GMT 2
Ze keek hem iets verbaasd aan bij zijn antwoord en troke en wenkbrauw op. "Misschien wel ja" Een speels grijnsje verscheen rond haar lippen. Haar gevoel in haar maag ging dus echt niet meer weg. Ze kreeg het warm van hem, iets waar ze nu van hield, dat gevoel was van hem en voor hem. Wat naar haar hart toeleide en zo wist dat ze echt van hem hield. Ze glimlachte met rode wangen, ze had het warm. Daarna keek ze hem hele even aan. "Het is gewoon, niet dat ik het wil ofso,maar het lijkt me gewoon leuk om..." Ze week haar blik af. "OM moeder te worden" Fluisterde e zacht, bijna onverstaanbaar.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 14, 2007 18:29:33 GMT 2
Xander keek Kayleigh stomverbaasd aan. Dit had hij echt niet zien aankomen en eigenlijk wist hij niet wat hij moest zeggen. "Wat...hm... Nu?" Bracht hij onhandig en zenuwachtig uit.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 14, 2007 18:32:48 GMT 2
Ze beet op haar lip en voelde ene brok in haar keel. Toen hij voreg nu haalde ze har shcouders op. "IK weet niet, het, ik weet niet" Hij hoopte niet dat hij boos zou worden. "IK bedoel, ik weet dat jij er niet klaar voor bent, ik ook niet rouwens. Maar, het is gewoon een gevoel" Ze keek hem heel even aan. "Ik weet dat we nog jong zijn, veels te jong. EN het hoeft niet" Ratelde ze maar door.
|
|